نتایج و هایلایت های رقابت های ان‌بی‌ای در پنجم فوریه ۲۰۱۶

نتایج و هایلایت های رقابت های ان‌بی‌ای در پنجم فوریه 2016

رقابت های ان‌بی‌ای در پنجم فوریه ۲۰۱۶ با انجام ده مسابقه پیگیری شد.

در یکی از مسابقات امروز آتلانتا هاوکس میزبان ایندیانا پیسرز بود و توانست با نتیجه‌ی ۱۰۲ بر ۹۶ حریف خود را مغلوب کند. پاول میلسپ از آتلانتا در این مسابقه ۲۴ امتیاز، ۲ ریباند، ۲ توپ ربایی و ۴ بلاک شات به دست آورد. ال هارفورد نیز ۲۱ امتیاز، ۷ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی ثبت کرد. بازیکنان آتلانتا در این بازی ۵۱٫۳ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند. امتیازآورترین بازیکن ایندیانا نیز پاول جرج با ۳۱ امتیاز بود. او در این مسابقه ۹ ریباند و ۶ پاس منجر به گل نیز کسب کرد.

میامی هیت در شبی که حسن وایت‌ساید تریپل دابل کرد، شارلوت هورنتز را از پیش رو برداشت. میامی امروز میهمان شارلوت بود و این بازی نزدیک را با برتری ۹۸ بر ۹۵ پایان داد. وایت‌ساید در این بازی ۱۰ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۱۰ بلاک شات به دست آورد. ۲ توپ ربایی کلیدی از جاستیس وینزلو و دوین وید در ۱۶ ثانیه‌ی پایانی این مسابقه، به هیت برای کسب این پیروزی کمک کرد. وید کار خود در این بازی را با ۲۲ امتیاز، ۳ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به اتمام رساند.

اورلاندو مجیک در اموی سنتر پذیرای لس آنجلس کلیپرز بود و بازی را با حساب ۹۳ بر ۱۰۷ به حریف خود واگذار کرد. کریس پاول با ۲۱ امتیاز، یکی از شش بازیکن کلیپرز بود که امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کرد. این بازیکن ۴ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی نیز به دست آورد و تیمش را برای ثبت پنجمین پیروزی در شش مسابقه اخیر یاری کرد. کلیپرز در این مسابقه آستین ریورز را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداشت. این تیم بدون فروارد مصدوم خود، بلیک گریفین، تاکنون رکورد ۱۶ برد و ۴ باخت را ثبت کرده است.

سه امتیازی بازر بیتر اوری بردلی از گوشه‌ی زمین، سی امین پیروزی فصل بوستون و چهاردهمین شکست فصل کلیولند را رقم زد. بوستون سلتیکس امروز میهمان کلیولند کولیرز بود و این بازی را با برتری ۱۰۴ بر ۱۰۳ به اتمام رساند. بردلی چند دهم ثانیه پیش از پایان زمان بازی، پاس آیزیاه تامس را با یک شوت سه امتیازی به سمت حلقه روانه کرد و موجب پیروزی تیمش شد. بوستون در حالی این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت که تا ۵ ثانیه مانده به پایان بازی، ۴ امتیاز از کلیولند عقب بود. تامس در این بازی ۲۲ امتیاز، ۴ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی ثبت کرد. لبران جیمز در این دیدار ۳۰ امتیاز، ۷ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. بازیکنان کلیولند تنها ۲۱ پرتاب از ۳۵ پرتاب پنالتی خود در این بازی را به ثمر رساندند. کوین لاو در پایان کوارتر سوم این مسابقه از ناحیه ران چپ آسیب دید و زمین را ترک کرد.

دنور ناگتز با جبران عقب افتادگی ۱۸ امتیازی، شیکاگو بولز را مغلوب کرد. دنور امروز در حضور ۱۹۱۵۵ تماشاچی حاضر در پپسی سنتر پذیرای شیکاگو بود و حریف خود را با نتیجه‌ی ۱۱۵ بر ۱۱۰ شکست داد. ناگتز کوارتر چهارم این بازی را برتری قاطع ۴۲ بر ۲۱ به سود خود پایان داد تا بیستمین پیروزی فصل خود را ثبت کند. دنیلو گالیناری از دنور با کسب ۳۳ امتیاز، ۳ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. جیمی باتلر از شیکاگو در حدود ۱ دقیقه مانده به پایان نیمه اول این مسابقه، از ناحیه‌ی زانو آسیب دید و پس از ترک زمین دیگر به میدان بازنگشت.

در آخرین بازی امروز سن آنتونیو اسپرز میهمان دالاس موریکس بود که با نتیجه‌ی ۱۱۶ بر ۹۰ میزبان را در هم کوبید. کوای لئونارد در این مسابقه ۲۳ امتیاز، ۲ ریباند و ۱ پاس منجر به گل برای سن آنتونیو به دست آورد. دالاس در پایان نیمه اول این دیدار، ۳۶ امتیاز از سن آنتونیو عقب بود که بدترین عملکرد تاریخش در این زمینه بود. سن آنتونیو با کسب این پیروزی به رکورد ۴۲ برد و ۸ باخت رسید و بهترین شروع تاریخ خود در طول ۵۰ بازی اول فصل را تکرار کرد. این تیم در فصل ۲۰۱۰-۱۱ نیز در ۵۰ بازی اول فصل رکورد ۴۲ برد و ۸ باخت را به دست آورده بود.

نتایج و هایلایت های رقابت های ان‌بی‌ای در پنجم فوریه ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
آتلانتا هاوکس ۱۰۲ ۹۶ ایندیانا پیسرز دانلود
شارلوت هورنتز ۹۵ ۹۸ میامی هیت دانلود
اورلاندو مجیک ۹۳ ۱۰۷ لس آنجلس کلیپرز دانلود
واشنگتن ویزاردز ۱۰۶ ۹۴ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
بروکلین نتز ۱۲۸ ۱۱۹ ساکرامنتو کینگز دانلود
کلیولند کولیرز ۱۰۳ ۱۰۴ بوستون سلتیکس دانلود
نیویورک نیکس ۸۵ ۹۱ ممفیس گریزلیز دانلود
دنور ناگتز ۱۱۵ ۱۱۰ شیکاگو بولز دانلود
یوتا جاز ۸۴ ۸۱ میلواکی باکز دانلود
دالاس موریکس ۹۰ ۱۱۶ سن آنتونیو اسپرز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۸ پاسخ

  1. king james گفت:

    ‌به بوستون هم باختیم متاسفانه تو خونه دقیقا عین بازی بوستون میامی دو فصل پیش شد که لبران تو میامی بود

  2. sina777 گفت:

    اه این چه باختی بود دبگه

  3. sina777 گفت:

    این جاست که پرتاپ پنالتی با اهمیت میشه یعنی ۲تا از اون پنالتی ها اگه گل میشد همه چی فرق میکرد

  4. sina777 گفت:

    متاسفم برای این موزگوف حال به هم زن که نتونست ریباند اخر رو انجام بده و همون باعث باختمون شد
    ازت تنفر دارم موززززززگووف

  5. sina777 گفت:

    قطعا تلخ ترین باخت این فصلمون تو خونه بود

  6. علیرضا گفت:

    هه خوب شد از تیمی باختین که دیگه توش ستاره نداشت و خدا را شکر نامی از بازیکنانی به قول شما تازه به دوران رسیده نمیتوانستید ببرید.البته اگه آوری بردلی رو ستاره و یا تازه ب دوران رسیده حساب کنید

  7. sina777 گفت:

    دیشب کازینس وایتساید و جان وال تریپل داپل کردن

  8. sina777 گفت:

    بوستون تیم چهارم شرق با ۱۷ قهرمانی میگی تازه به دوران رسیده هه
    متاسفم این گلدن استیته که بعد از ۴۰ سال قهرمان شده قبلا گفتم لبرون خیلی شما رو له کرده برا همین ازش متنفرین

  9. sina777 گفت:

    تازه اگه لاو مصدوم نمیشد به احتمال خیلی خیلی زیاد بوستون میباخت چون تو این چند تا بازی اخیر عالی بوده لاو

  10. sina777 گفت:

    واای شوت پاول جرج چقدر فوق العاده بود لذت بردم شدم

  11. Kiiiiiiiing گفت:

    رده بندی برترین بازیکنان تاریخ NBA ، کوبی بالاتر از جری وست در جایگاه دوازدهم
    http://espn.go.com/nba/story/_.....rank-11-15

    • Laker For Life گفت:

      دیگه چنسالی میشه که کسی به این رده بندیای احمقانه ESPN اهمیت نمیده. خیلی از بازیکنا و کارشناسا هم هرسال این رده بندیرو زیر سوال میبرن. همیشه هم بحت سره جایگاه کوبیه که واظحه espn باهاش مشکل داره. ۱۲ ام تاریخ ؟!!!!!!! واقعا مسخرست.

      • Kiiiiiiiing گفت:

        این رده بندی درست و صحیحه ، من که اعتراضی ندیدم ، بازیکنی مثل BigO که یکی از کاملترین بازیکنان تاریخه و رکورددار تریپل دابل هست و پرافتخار ، بالاتر از کوبی قرار گرفته و بازیکنی مثل جری وست پایینتر ، شما و بقیه کوبی فن ها بهتره کمی واقع بین باشید با بازیکنان دیگر کاری ندارم ولی در مورد مجیک جانسون که اسطوره لیکرزه خودم بارها گفتم که تحت هیچ شرایطی کوبی نمیتونه بالاتر از اون قرار بگیره چون خودم ساعتها بازیشو دیده بودم و به اعتقاد من اگر مریض نشده بود الان از جردن هم جایگاهش بالاتر بود

  12. Mahdi6 گفت:

    تو خبرها گفته میشه احتمال داره جرج کارل از ساکرامنتو اخراج شه.
    و لینک ده بازیکنی که احتمال ترید شدنشون هست
    http://www.cbssports.com/nba/e.....e-deadline

  13. King kobe 24 گفت:

    مث فینال پارسال ک گفتن آگه این بود آگه اون بود میبریم گلدن.آخرشم ک امسال هر بازی باختن. سلسیوس تاریخش تو nba خوبه ولی ربطی ب امسال نداره ک هیچ ستاره ای توش نیست.
    حالا خوبه گلدن بعد سال قهرمان شد و این بهتر از نداشتن قهرمانیه

  14. King kobe 24 گفت:

    سلتیکس منظورم بود

  15. Mahdi6 گفت:

    ” رده بندی برترین بازیکنان تاریخ NBA ، کوبی بالاتر از جری وست در جایگاه دوازدهم ”
    بی صبرانه منتظرم ببینم لبران چندمه؟؟؟

  16. kamal گفت:

    از وقتی که گریفین مصدوم شده بازی ها کلیپرز اصلا جذاب نیستن

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *