نتایج و هایلایت های بسکتبال ان بی ای در پنجم فوریه ۲۰۱۵

نتایج و هایلایت های بسکتبال ان بی ای در پنجم فوریه 2015

در چهار مسابقه بسکتبال ان بی ای در پنجم فوریه ۲۰۱۵، تیم های هورنتز، کاوالیرز، موریکس و تریل بلیزرس حریفان خود را شکست دادند.

تیم بسکتبال شارلوت هورنتز با برتری مقابل واشنگتن ویزاردز، برای دومین بار در این هفته از رقابت ها این تیم را مغلوب کرد. هورنتز امروز میزبان ویزاردز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۹۴ بر ۸۷، حریف خود را مغلوب کند. جرالد هندرسن از هورنتز در این مسابقه ۲۷ امتیاز، ۴ ریباند، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

دوازدهمین پیروزی متوالی کلیولند کاوالیرز برابر لس آنجلس کلیپرز به دست آمد. کلیولند در این مسابقه خانگی با نتیجه‌ی ۱۰۵ بر ۹۴، حریف خود را مغلوب کرد. کوین لاو و لبران جیمز در این مسابقه به ترتیب ۲۴ و ۲۳ امتیاز برای کلیولند کسب کردند. ۳ ریباند و ۹ پاس منجر به گل، دیگر آماری بود که جیمز ثبت کرد. برتری ۳۲ امتیاز کلیولند در کوارتر سوم باعث شد دیوید بلت به جیمز و لاو در کوارتر چهارم استراحت دهد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

ساکرامنتو کینگز در اسلیپ ترین آرنا میزبان دالاس موریکس بود که بازی را با نتیجه‌ی ۷۸ بر ۱۰۱، به حریف خود واگذار کرد. پنج بازیکن موریکس امتیازات خود در این مسابقه را دو رقمی کردند. ریک کارلایل، سرمربی موریکس در این دیدار به دیرک نویتزکی استراحت داد. راژان راندو نیز سومین بازی متوالی را به دلیل مصدومیت از دست داد. انتظار نمی رود راندو تا پس از آخر هفته آل استار به ترکیب موریکس بازگردد. این شکست، دهمین باخت ساکرامنتو در ۱۱ مسابقه اخیر بود. (دانلود هایلایت های مسابقه)

در آخرین مسابقه امروز، پورتلند تریل بلیزرس در خانه پذیرای فینیکس سانز بود که این بازی را با برتری ۱۰۸ بر ۸۷ به پایان رساند. کسب ۲۰ امتیاز، ۴ ریباند و ۷ پاس منجر به گل توسط نیکولاس باتوم، به پورتلند برای ثبت سی و چهارمین پیروزی فصل کمک کرد. لامارکوس آلدریج از پورتلند نیز با ۱۹ امتیاز و ۱۳ ریباند، ۲۲۰امین دابل دابل دوران حرفه ای خود را ثبت کرد.(دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۹ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    ایول کلیولند من تا موقعی که کلیولند بیست پیروزیه متوالی بدست بیاره سکوت اختیار میکنم :))))

    • mlbj گفت:

      هنوز به یه روز نکشیده سکوتمو میشکنم:) چهار بازیه آینده کلیولند تا قبل آل استار؛
      دوتا بازی تو خونه دو تا بازی خارج از خونه .
      بازی با ایندیانا روکه خارج خونه هم هست راحت میبریم .بازی با لیکرز تو خونه که آسونه، بازی با میامی هم تو خونه میبریم (البته با اجازه ادمین 🙂 )
      فقط میمونه بازی با شیکاگو خارج از خونه که سخته امیدورام به بیست برد‌متوالی برسیم.
      البته اینجا nba هست وهمه چیز غیر قابله پیش بینی.
      تا تحلیلای بعد خدافز 🙂

  2. M-N گفت:

    کلیولند تازه راه افتاده به نظر میاد بازیکنانش با هم جا افتادند علی الخصوص جمیز و ایروینگ میتونه یکی از مدعیان عنوان قهرمانی باشه اما با این حال اکلاهاما از کلیولند بهتره

  3. در کل توضیحاتت ایروینگ یکطرفه بود باید یجوری جیمز رو برنده میکردی تو توضیحاتت خدارو شکر تو تو شبکه ای کارشناس نیستی وگرنه کلیولند رو میکردی قهرمان المپیک!!!!
    ای حال میده جیمز ببازه یکی از بازیاشو اون موقع قیافه MLBJ دیدنی میشه یه فازه ملسی میده تووووووووپ حالا ببینین همه بازی های که MLBJ گفته کلیولند میبره میبازه با شیکاگو میبره بر عکس میشه کامل.

  4. کوشن دوستانی که تو سر و صورت خودشون میزدن این کلیولند تیم نیست.لبرون دیگه مثل قبل نیست و …
    حالا بیاید بگید کلیولند خواهد توانست به پلی آفس راه پیدا کند؟
    تیم فوق العاده دوست داشتنی شده
    فقط جای گرگ پاپوویچ بجای سرمربی خالیه
    به نظرم با اومدن اسمیت و مازگوف و همچنین صد البته بازگشت مجدد پادشاه از مصدومیت کلیولند چهره ی واقعیش رو تا حدی تازه نشون داد

  5. Aminjames 23 گفت:

    Parcham lebron balaas

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *