وضعیت ارسلان کاظمی پس از کنار گذاشته شدن از ترکیب آتلانتا هاوکس

وضعیت ارسلان کاظمی پس از کنار گذاشته شدن از ترکیب آتلانتا هاوکس

تیم آتلانتا هاوکس که ۱۴ بازیکن با قرارداد تضمین شده برای فصل ۲۰۱۵-۱۶ در ترکیب دارد، روز ۱۰ اکتبر ارسلان کاظمی و ادگار سوسا را از ترکیب خود کنار گذاشت.
کاظمی و سوسا، دو بازیکن از مجموع ۶ بازیکنی بودند که برای به دست آوردن تک جایگاه باقی مانده در ترکیب آتلانتا هاوکس برای فصل عادی تلاش می کردند.
کاظمی که در یکی از بازی های پیش فصل NBA، به مدت حدود ۳ دقیقه برای هاوکس به میدان رفت حالا بازیکن آزاد است.
ارسلان گرچه حالا می تواند برای پیوستن به سایر تیم ها با آنها وارد مذاکره شود اما عملا شانس چندانی برای بازی در NBA در فصل پیش رو ندارد. چراکه هم اکنون در میانه های پیش فصل هستیم و تیم ها در حال محک زدن بازیکنانی هستند که به ترکیب کمپ های تمرینی خود اضافه کرده اند تا در نهایت یک یا حداکثر چند نفر از آنها را به ترکیب خود برای فصل عادی اضافه کنند.
به نظر می رسد باید منتظر حضور ارسلان کاظمی در لیگ چین یا در خوشبینانه ترین حالت در ترکیب یک تیم اروپایی یا یک تیم دی لیگ ان بی ای، در فصل پیش رو باشیم.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. Mohammadreza گفت:

    اشتباه کرد که قرارداد رو با فیلا امضا نکرد

  2. علیرضا گفت:

    گفتم که نمیتونه نظر سرمربی رو جلب کنه.اخه وقتی کرور و جف تیگ هستند چطوری میره سراغ کاظمی؟

    میرفت تو فیلادلفیا بهتر بود.چون دیدن بازی هم میتونه روی بازی یک بازیکن تاثید بذاره.مخصوصا اونم اتلانتا هاوکس که مدعی قهرمانیه

  3. Hiddensbk گفت:

    علیرضا
    چجوری داری جف تیگ رو با ارسلان مقایسه میکنی؟
    وقتی توی دو پست متفاوت بازی میکنن

  4. امید گفت:

    به نظر من مشکل ارسلان یا کلا ایرانیها در لیگ NBAعدم فیزیک و قدرت بدنی مناسب در حد اون بازیکنا ست فقط قد مطرح نیست مثلا جابر روزبهانی عزیز یا حتی حامد حدادی با اینکه قد خیلی خوبی دارن ولی …..اینکه این عزیزان باید حداقل از لیگ اروپا شروع کنند

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *