پاول میلسپ و کارل-انتونی تاونز؛ بهترین بازیکنان هفته‌ی NBA

پاول میلسپ و کارل-انتونی تاونز؛ بهترین بازیکنان هفته‌ی NBA

پاول میلسپ از آتلانتا هاوکس و کارل-انتونی تاونز از مینسوتا تیمبرولوز، بهترین بازیکنان هفته‌ی NBA در کنفرانس های شرق و غرب لقب گرفتند. این دو برای بازی هایی که از چهارم تا دهم اپریل انجام دادند، موفق به کسب این عناوین شدند.

پاول میلسپ به آتلانتا هاوکس کمک کرد در این هفته رکورد ۳ برد و ۰ باخت را ثبت کند که پیروزی برابر تورنتو رپتورز و بوستون سلتیکس، از جمله‌ی آنها بود. او میانگین ۱۹ امتیاز را ثبت کرد و با متوسط ۱۵٫۷ ریباند و ۴٫۴۳ بلاک شات، پیشتاز بازیکنان لیگ در این دو فاکتور بود. میلسپ در هر سه مسابقه دابل دابل امتیاز-ریباند انجام داد. او در روز ۹ اپریل، ۳۱ امتیاز، ۱۶ ریباند و ۵ بلاک شات به دست آورد و آتلانتا را برای پیروزی ۱۱۸ بر ۱۰۷ مقابل بوستون سلتیکس رهبری کرد؛ آتلانتا با پیروزی در این دیدار یک بازی بالاتر از بوستون در جایگاه سوم کنفرانس شرق قرار گرفت.

کارل-انتونی تاونز مینسوتا تیمبرولوز را برای ثبت رکورد ۳ برد و ۰ باخت در مسابقات این هفته رهبری کرد. پیروزی های این هفته‌ی مینسوتا مقابل تیم هایی همچون گلدن استیت و پرتلند به دست آمد. تاونز میانگین ۲۱٫۳ امتیاز (رتبه ۷ غرب)، ۱۰٫۳ ریباند (رتبه ۶ مشترک) و ۱٫۶۷ بلاک شات (رتبه ۶ مشترک)، را در بازی های این هفته کسب کرد. این بازیکن در روز ۹ اپریل در ۱٫۸ ثانیه مانده به پایان بازی تیمش مقابل پرتلند، شوت پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند تا بازی با برتری ۱۰۶ بر ۱۰۵ مینسوتا پایان یابد.

جف تیگ از آتلانتا، رجی جکسون از دیترویت، استفن کری از گلدن استیت و جمال کرافورد از کلیپرز، دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته در کنفرانس های شرق و غرب بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.