کایری ایروینگ و انتونی دیویس به عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA برگزیده شدند

کایری ایروینگ از کلیولند کاوالیرز و انتونی دیویس از نیو اورلینز پلیکانز، برای بازی هایی که از نهم تا پانزدهم مارس ۲۰۱۵ از خود به نمایش گذاشتند، به عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب برگزیده شدند.

کایری ایروینگ

کایری ایروینگ با ثبت میانگین ۳۷٫۳ امتیاز که بهترین متوسط امتیاز لیگ بود، به کلیولند کمک کرد تا در مسابقات این هفته رکورد ۳ پیروزی و ۰ شکست را ثبت کند. این بازیکن پست گارد که چهارمین سال حضورش در لیگ را سپری می کند، میانگین ۴٫۷ پاس منجر به گل، ۴ ریباند و ۲٫۳ توپ ربایی را نیز به دست آورد و تیمش را برای ثبت پیروزی های خارج از خانه برابر دالاس موریکس، سن آنتونیو اسپرز و اورلاندو مجیک، رهبری کرد. این بازیکن ۸۶٫۷ درصد (رتبه ۱ لیگ) از شوت های سه امتیازی خود را وارد سبد کرد. ایروینگ در پیروزی ۱۲۸ بر ۱۲۵ مقابل اسپرز در روز ۱۲ مارس، با کسب ۵۷ امتیاز، بیشترین امتیاز دوران حرفه ای خود را کسب کرد و دومین بازی ۵۰ امتیازی فصل خود را به ثبت رساند.

انتونی دیویس

انتونی دیویس در مسابقات این هفته میانگین ۳۱٫۳ امتیاز (رتبه ۲ لیگ)، ۱۰ ریباند (رتبه ۱۰ مشترک غرب)، ۶ پاس منجر به گل و ۴٫۷ بلاک شات (رتبه ۱ لیگ) را ثبت کرد و به تیمش کمک کرد تا رکورد ۲ برد و ۱ باخت را به دست آورد. او در دو مسابقه دابل دابل امتیاز-ریباند کرد و در هر سه بازی، حداقل ۵ پاس منجر به گل به ثبت رساند. نقطه عطف دیویس در بازی های این هفته، کسب ۳۶ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۹ بلاک شات در شکست ۱۱۱ بر ۱۱۸ مقابل دنور در روز پانزدهم مارس بود.

بازیکنان زیر دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته در کنفرانس های شرق و غرب بودند:
کنف فرید از دنور ناگتز، رادنی استاگی از ایندیانا پیسرز، دی‌آندره جردن از لس آنجلس کلیپرز، راسل وستبروک از اکلاهما سیتی تاندر، لامارکوس آلیدریج از پرتلند تریل بلیزرس، کوای لئونارد و تونی پارکر از سن آنتونیو اسپرز، رودی گوبرت از یوتا جاز و جان وال از واشنگتن ویزاردز.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *