نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در هفدهم مارس ۲۰۱۵

نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در هفدهم مارس 2015

رقابت های ان‌بی‌ای در هفدهم مارس ۲۰۱۵ با انجام پنج مسابقه پیگیری شد. شکست ممفیس و سن آنتونیو و پیروزی نیو اورلینز، از جمله نتایج امروز بود.

تیم بسکتبال دیترویت پیستونز پس از ۱۰ باخت متوالی سرانجام یک پیروزی به دست آورد. این تیم امروز میزبان ممفیس گریزلیز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۵ بر ۹۵، حریف خود را شکست دهد. رجی جکسون از پیستونز در این دیدار ۲۳ امتیاز و ۲۰ پاس منجر به گل به دست آورد. ۲۰ پاس منجر به گل، بیشترین تعداد اسیستی است که این بازیکن در طول دوران حرفه ای خود ثبت کرده است. مایک کانلی از ممفیس به دلیل آسیب دیدگی مچ پا در این مسابقه غایب بود و بنو اودریح جایگزین او در ترکیب شروع کننده شد. مارک گاسل در این دیدار ۱۷ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۶ پاس منجر به گل به دست آورد. این بازیکن در ۲ دقیقه و ۲۰ ثانیه مانده به پایان، با انجام ششمین خطا مجبور به ترک زمین شد.

نیویورک نیکس در مسابقه ای که یک وقت اضافه داشت، با نتیجه‌ی ۱۰۴ بر ۱۰۰، سن آنتونیو اسپرز را مغلوب کرد. الکسی شِود از نیکس با کسب ۲۱ امتیاز، ۳ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی، به تیمش برای پیروزی در این مسابقه کمک کرد. بازیکنان اسپرز در این مسابقه تنها ۳ شوت از ۱۴ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند.

نیو اورلینز پلیکانز در خانه پذیرای میلواکی باکز بود و توانست این بازی را با پیروزی ۸۵ بر ۸۴ به پایان برساند. انتونی دیویس از نیو اورلینز گرچه شب چندان خوبی در شوت زنی نداشت و تنها ۶ شوت از ۱۸ اقدام خود را وارد سبد کرد، اما با این وجود ۲۰ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۳ بلاک شات به دست آورد و تیمش را برای کسب سی و هفتمین برد فصل رهبری کرد. ارسان ایلیاسوا در ۱ ثانه مانده به پایان این بازی فرصت داشت تا با شوت سه امتیازی خود، نتیجه را به نفع میلواکی تغییر دهد اما نتوانست شوت خود را وارد سبد کند.

نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در هفدهم مارس ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
دیترویت پیستونز ۱۰۵ ۹۵ ممفیس گریزلیز دانلود
نیویورک نیکس ۱۰۴ ۱۰۰ سن آنتونیو اسپرز دانلود
هیوستن راکتس ۱۰۷ ۹۴ اورلاندو مجیک دانلود
نیو اورلینز پلیکانز ۸۵ ۸۴ میلواکی باکز دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۹۹ ۹۲ شارلوت هورنتز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۷ پاسخ

  1. علیرضا گفت:

    سلام ببخشید راجع به تاریخ بازگشت هوارد و دورانت به زمین توضیح بدید

  2. cp3viii گفت:

    زمان بازگشت هیچ کدوم به طور دقیق اعلام نشده ولی مسولین اوکلاهاما خوش بین هستند که دورانت به بازی های راند اول پلی آف در صورت صعود برسه

  3. omid گفت:

    سلام ادمین یه سوال
    آیزیا تامس دیترویت و آیزیا بوستون پدر و پسر هستن؟

    • خیر، نسبتی با هم ندارن.
      پدر آیزیاه تامس کوچک (بازیکن فعلی بوستون) که یکی از طرفدارای لیکرز بود، با دوستش شرطبندی کرده بود که اگه پیستونز در فینال سال ۱۹۸۹ لیکرز رو مغلوب کنه و قهرمان بشه، اسم پسرش رو آیزیاه تامس میزاره. بعد از اینکه پیستونز با نتیجه‌ی ۴ بر ۰ لیکرز رو در فینال مغلوب کرد و قهرمان شد، پدر تامس که شرطبندی رو باخته بود، شرط رو اجرا کرد و اسم ستاره اون زمان پیستونز رو برای پسرش انتخاب کرد.

  4. محمد رضا ارباب گفت:

    سن آنتونیو با اون همه دبدبه و کبکبه به ضعیفترین تیم لیگ می بازه.. تیمی که همه میگن منسجم ترین تیمه
    واقعا NBA غیرقابل پیش بینیه

  5. jwall گفت:

    Nba غیر قابل پیش بینی نیست
    بسکتبال غیر قابل پیشش بینیه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *