نتایج پلی آف ان‌بی‌ای در بیست و یکم اپریل ۲۰۱۵

نتایج پلی آف ان‌بی‌ای در بیست و یکم اپریل 2015

مسابقات پلی آف ان‌بی‌ای در بیست و یکم اپریل ۲۰۱۵ با پیروزی تیم های کلیولند، واشنگتن و هیوستن مقابل حریفان پیگیری شد.

تیم بسکتبال کلیولند کولیرز با برتری مقابل بوستون سلتیکس، در مجموع ۲ برد ۰ از حریف خود پیش افتاد. کلیولند امروز میزبان بوستون بود و توانست با نتیجه‌ی ۹۹ بر ۹۱، حریف خود را مغلوب کند. لبران جیمز در این دیدار ۳۰ امتیاز، ۹ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به دست آورد. این بازیکن ۱۵ امتیاز از مجموع امتیازات خود را در کوارتر چهارم ثبت کرد. جیمز با امتیازاتی که در این مسابقه کسب کرد، جری وست را پشت سر گذاشت و به رده هفتم لیست بازیکنانی که بیشترین امتیاز را در مرحله پلی آف کسب کرده اند، رسید. کایری ایروینگ با ۲۶ امتیاز، ۵ ریباند و ۶ پاس منجر به گل، دیگر بازیکن شاخص کلیولند بود. نیمکت نشینان بوستون در این دیدار ۵۱ امتیاز کسب کردند در حالی که امتیازات کسب شده توسط نیمکت کلیولند تنها ۷ امتیاز بود. آیزیاه تامس از بوستون در این مسابقه ۲۲ امتیاز و ۷ پاس منجر به گل کسب کرد.

واشنگتن ویزاردز با بازی خوب گاردهای خود، تورنتو رپتورز را مغلوب کرد. در این مسابقه که در ایر کانادا سنتر تورنتو برگزار شد، واشنگتن با نتیجه‌ی ۱۱۷ بر ۱۰۶ میزبان خود را شکست داد تا نتیجه سری را به ۲ بر ۰ به سود خود تغییر دهد. جان وال از واشنگتن در این دیدار ۲۶ امتیاز و ۱۷ پاس منجر به گل به دست آورد. بردلی بیل نیز ۲۸ امتیاز، ۵ ریباند و ۲ پاس منجر به گل ثبت کرد. بازیکنان واشنگتن در این مسابقه ۵۳٫۲ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند. دمار دروزن از رپتورز با ۲۰ امتیاز، ۴ ریباند و ۷ پاس منجر به گل، شاخص ترین بازیکن تیمش بود. کایل لوری در اواسط کوارتر چهارم این مسابقه از ناحیه ساق پای چپ آسیب دید و زمین مسابقه را ترک کرد. لوری کار خود در این بازی را با ۶ امتیاز، ۲ ریباند و ۴ پاس منجر به گل به اتمام رساند. مصدومیت این بازیکن جدی نیست و احتمالا در بازی آینده حضور خواهد داشت.

هیوستن راکتس در حضور ۱۸۲۴۳ تماشاچی حاضر در تویوتا سنتر، با نتیجه‌ی ۱۱۱ بر ۹۹، دالاس موریکس را مغلوب کرد و ۲ بر ۰ از حریف پیش افتاد. دوایت هاوارد در این دیدار ۲۸ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات کسب کرد. جیمز هاردن نیز ۲۴ امتیاز، ۵ ریباند و ۶ پاس منجر به گل ثبت کرد. امتیازآورترین بازیکن دالاس، مونتی الیس بود که ۲۴ امتیاز به دست آورد؛ گرچه تنهای ۸ شوت از ۲۳ اقدام خود را وارد سبد کرد. چندلر پارسونز و دون هریس از دالاس به دلیل مصدومیت در این مسابقه غایب بودند.

نتایج و هایلایت های پلی آف ان‌بی‌ای در بیست و یکم اپریل ۲۰۱۵ را در زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
کلیولند کاوالیرز ۹۹ ۹۱ بوستون سلتیکس کیفیت معمولی کیفیت HD
تورنتو رپتورز ۱۰۶ ۱۱۷ واشنگتن ویزاردز کیفیت معمولی کیفیت HD
هیوستن راکتس ۱۱۱ ۹۹ دالاس موریکس کیفیت معمولی کیفیت HD

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۴ پاسخ

  1. پوریا گفت:

    نیمه دوم بازی راکتس رو دیدم.
    جاش اسمیت خیلی خوب بازی کرد. کلا نقششون این بود که با یه پیک اند رول ساده جاش اسمیت نفوذ می کرد اگر چندلر می خواست دفاع کن الی اوپ می انداختن واسه هاوارد اگر هم برای دفاع نمی اومد خود اسمیت امتیاز می گرفت.

  2. mlbj گفت:

    ایولا شاه لبرون که هر بازی یه نفرو تو لیست رکورد ها جا میزاره 🙂
    ایروینگ خوب بوده تو دو بازی دمش گرم…

  3. number1 گفت:

    کلا یکی از سیستم های بازی راکتس هست زمانی که هاوارد تو باشه هاردن و اسمیت که خوب نفوذ میکنن و اخر سر الی یوپ میندازن برای هاوارد جیمزهم مثل همیشه عالی بود

  4. عجب بازی زیبایی میکنه کایری.کراس اورهای بینظیر.. لبران هم همیشه شاه ان بی ای هست
    جی ار اسمیت هم با اومدن کلیولند احیا شد

  5. LAKER FOR LIFE گفت:

    به نظرم‌هرچقدر که فصل عادی هیجان انگیز و بازیا نزدیک بود پلی آف تا اینجای کار زیاد هیجان انگیز و جذاب نیست چون بجز بازی کلیپرز و اسپرز تقریبا نتایج قابل پیشبینیه و از الان معلومه کدوم تیما صعود میکنن و بازیا زیاد نزدیک نیست امیدوارم تو مرحله دوم با قویتر شدن تیمها بازیا هیجان انگیز و جذابتر بشه.

  6. علیرضا گفت:

    ایول هیوستون برد امیدوارم دالاس رو خرد کنه امیدوارم کلیولند بازی بعدیشو ببازه

  7. مجید گفت:

    همه بازی ها جذابه

  8. number1 گفت:

    اتفاقا بازی ها خیلی جذان کی فکر می کرد پلیکانز تو زمین گلدن استیت اینقدر خوب بازی کنه که گلدن استیت تو دقیقه های اخر برنده بازی بشه اتلانتا هم بروکلین رو به زور برد همین کلیولند به سختی بوستون رو برد همه بازی ها جذابن و تا دقیقه های اخر برنده مشخص نیست

  9. LAKER FOR LIFE گفت:

    من که میگم از همین الان معلومه که تیمایی که بازای اولشون رو بردن صعود میکنن البته بجز کلیپرز حالا شما بگین نه. و بنظرم نمیرسه هیچ بازی به بازی هفتم کشیده بشه ولی پارسال پلی آف خیلی جذاب تر بود و ۵ تا از ۸ بازی به بازی هفتم کشیده شد.

  10. علیرضا گفت:

    تیمهایی که به نظر من به مرحله بعد صعود میکنن:شیکاگو-گلدن استیت-هیوستون-واشنگتن-ممفیس-اتلانتا-کلیولند(ولی دوست دارم بوستون صعود کنه-سن انتونیو

  11. amir گفت:

    ایول به جان وال و بردلی بیل خوب بازی کردن تو فصل تورنتو از واشینگتن سر تر بود اما الان هیچ کاری نمیتونه بکنه.

  12. واقعا جیمز. بازیکنها بازیکن رو دستش نیست

  13. cp3viii گفت:

    اسکات سرمربی باشگاه از تیم اکلاهاما اخراج شد

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *