پیراهن استفن کری و کالاهای کلیولند در صدر پرفروش ترین های NBA

پیراهن استفن کری و کالاهای کلیولند در صدر پرفروش ترین های NBA

استفن کری گرچه در فینال NBA مغلوب شد اما همچنان در یکی از فاکتورهای سنجش محبوبیت در صدر قرار دارد: فروش پیراهن.
در جدیدترین رده بندی محبوبترین پیراهن های NBA که بر اساس فروش بازه اپریل تا ژوئن NBAStore.com منتشر شده است، استفن کری همچنان در جایگاه نخست قرار دارد؛ رتبه ای که از پایان فصل ۲۰۱۴-۱۵ آن را در اختیار داشته است. لبران جیمز از کلیولند، کوبی برایانت از لیکرز که در پایان فصل بازنشسته شد، کایری ایروینگ از کلیولند و کلی تامپسن از گلدن استیت، رده های دوم تا پنجم را به خود اختصاص داده اند.
در عین حال، وقتی نوبت به فروش تیم ها می رسد، طرفداران مشخصا قهرمانی اخیر کلیولند را با خریدن کالاهای مربوط به این تیم جشن گرفته اند؛ کلیولند برای اولین بار از ژانویه ۲۰۱۵ پرفروشترین تیم لیگ بوده است. گلدن استیت واریرز، لس آنجلس لیکرز، شیکاگو بولز و اکلاهما سیتی تاندر رده های بعدی را به خود اختصاص داده اند.
پیراهن آندره ایگودالا برای اولین بار به جمع ۱۵ پیراهن پرفروش راه یافته است (رده ۱۴) و پیراهن هم تیمی اش دریماند گرین با قرار گرفتن در رده هفتم پرفروشترین ها، بهترین جایگاه خود در لیست پرفروش ها را تجربه کرده است. پیراهن تیم دانکن (رده ۱۱) برای اولین بار از ژوئن ۲۰۱۵ و پیراهن دیمین لیلارد (رده ۱۳) برای نخستین بار از اپریل ۲۰۱۵ در لیست ۱۵ پیراهن پرفروش قرار گرفتند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.