کایل لوری و استفن کری بهترین بازیکنان هفته NBA لقب گرفتند

کایل لوری و استفن کری بهترین بازیکنان هفته NBA لقب گرفتند

کایل لوری از تورنتو رپتورز و استفن کری از گلدن استیت واریورز بهترین بازیکنان هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب لقب گرفتند. این دو برای بازی هایی که از ۲۲ تا ۲۸ فوریه انجام دادند، موفق به کسب این عناوین شدند.

کایل لوری با ثبت میانگین ۲۸٫۷ امتیاز (رتبه ۱ کنفرانس)، ۸٫۷ پاس منجر به گل (رتبه ۲ مشترک کنفرانس) و ۶٫۳ ریباند، تورنتو را برای ثبت رکورد ۳ برد و ۱ باخت در مسابقات این هفته رهبری کرد. این بازیکن در تنها بخت تورنتو در این هفته، در ترکیب حضور نداشت. او در پیروزی ۱۲۲ بر ۹۵ تیمش مقابل نیویورک در ۲۲ فوریه، ۲۲ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۱۱ پاس منجر به گل به دست آورد و تریپل دابل کرد. لوری هفته را با کسب ۴۳ امتیاز در پیروزی ۹۹ بر ۹۷ تیمش مقابل کلیولند کولیرز در ۲۶ فوریه به اتمام رساند. این بازیکن شوت پیروزی بخش تیمش در آن دیدار را به ثمر رساند.

استفن کری با ثبت متوسط ۴۳٫۸ امتیاز (رتبه ۱ لیگ)، گلدن استیت واریورز را برای ثبت رکورد ۴ برد و ۰ باخت در مسابقات این هفته یاری کرد. او در در هر ۴ بازی، حداقل ۵ شوت سه امتیازی به ثمر رساند و در دو بازی حداقل ۱۰ شوت سه امتیازی وارد سبد کرد. این بازیکن با وارد سبد کردن ۳۳ شوت از ۵۴ اقدام سه امتیازی خود، ۶۱٫۱ درصد از شوت های سه امتیازی خود را وارد سبد کرد. کری در روز ۲۷ فوریه در ۰٫۶ ثانیه مانده به پایان بازی تیمش مقابل اکلاهما سیتی، شوت سه امتیازی خود را وارد سبد کرد تا با کسب ۴۶امین امتیاز خود، موجب شود تیم بازی را با برتری ۱۲۱ بر ۱۱۸ پایان دهد. او با به ثمر رساندن ۱۲ سه امتیازی در آن بازی، رکورد بیشترین سه امتیازی ثبت شده در یک مسابقه را تکرار کرد.

بازیکنان زیر دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته در کنفرانس های شرق و غرب بودند:
ال هورفورد از آتلانتا هاوکس، رجی جکسون از دیترویت پیستونز، دیمین لیلارد از پرتلند تریل بلیزرس، کوای لئونارد از سن آنتونیو اسپرز و جان وال از واشنگتن ویزاردز.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *