کفش بسکتبال AIR JORDAN XX8

کفش بسکتبال AIR JORDAN XX8

برند جردن که قسمتی از کمپانی نایکی است،روز سوم دسامبر از کفش بسکتبال AIR JORDAN XX8 پرده برداری کرد.کفش ایر جردن XX8 بیست و هشتمین کفش خانواده ایر جردن خواهد بود.کفش AIR JORDAN XX8 از روز ۱۵ فوریه سال ۲۰۱۳ (همزمان با آخر هفته آل استار) فقط در هیوستون آمریکا عرضه می شود و با یک روز تاخیر در سراسر آمریکا در دسترس خواهد بود.قیمت کفش بسکتبال ایر جردن XX8 دویست و پنجاه دلار تعیین شده است.
ایر جردن ایکس ایکس ۸ دارای طراحی فوق العاده مدرن است و در ساخت آن بیش از هر کفش دیگری در این خانواده از فناوری های جدید استفاده شده است.در ساخت این کفش که سبک ترین کفش خانواده ایر جردن است و بیشترین تست ها را پشت سر گذاشته است،از فناوری Flight Plate استفاده شده است.در فناوری فلایت پلیت جردن از یک لایه Pebax (نوعی پلیمر) استفاده شده است که در آزمایش های نایکی زوم بهترین مقاومت را در مقابل فشار و انحراف داشته است.این لایه پلیمر از طریق باز کردن کیسه های هوا در جلو و پاشنه کفش مانع فشار به پای بازیکن و انحراف آن می شود.
در کفش ایر جردن مدل XX8 همچنین از تکنولوژی Dynamic Fit استفاده شده است.در این تکنولوژی از تسمه های داخلی استفاده شده است که به ضربه گیرهای کفش متصل شده اند و با ترکیب شدن با بند های کفش راحتی پا و قابلیت اطمینان در حرکات را به همراه سبکی به ارمغان آورده اند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. ali گفت:

    chetori mitonam in kafsho bekharam????????????????

    • admin گفت:

      یه سری به فروشگاه های لوازم ورزشی شهرتون بزنید.با یه جستجو تو گوگل هم می تونید سایت های فروش آنلاین لوازم بسکتبال رو پیدا کنید.

  2. abbas گفت:

    قیمتش چنده؟؟؟

  3. omidmdiri گفت:

    دقیقا من همین کفش رو با قیمت ۳۰۰ هزار تومان از sport shoes شهرمون خریدم …رنگ قزمزشم هست…..این کفش هم دو حالت داره …اگه زیــــــــپش با یاشه حالت تمرینی هستش…. و اگه زیپش بسته باشه حالت مسابقه ای …..پیشنهاد میکنم اگه دنبال کفش خوب هستین ایرو بخرید…چون وقتی میپوشیش همونطور که از اسمش پیداس air …روی هوایی انگار ….و هنگام پایین امدن هم فشاری به پات وارد نمیشه……..

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *