آغاز فصل ۲۰۱۵-۱۶ لیگ بسکتبال چین

آغاز فصل 2015-16 لیگ بسکتبال چین

فصل ۲۰۱۵-۱۶ لیگ بسکتبال چین دیروز، ۳۱ اکتبر، با انجام یک مسابقه آغاز شد.
مهدی کامرانی، محمدصمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی، نمایندگان فعلی ایران در فصل جاری لیگ بسکتبال چین هستند. کامرانی در تیم بیکنگ فلای دراگنز حضور دارد، صمد نیکخواه بهرامی در ترکیب ژیجیانگ گلدن بولز به میدان می رود و حامد حدادی نیز برای تیم دو فصل قبل خود سیچوان بلو والز بازی می کند.
تیم های بازیکنان ایرانی لیگ بسکتبال چین امروز در دومین روز این مسابقات به میدان رفتند.

تیم بیکنگ فلای دراگنز امروز میزبان جیلین بود که با نتیجه‌ی ۸۸ بر ۱۰۵ مغلوب حریف خود شد. مهدی کامرانی در این بازی برای بیکنگ به میدان نرفت.

ژیجیانگ گلدن بولز میهمان تیم شانگهای بود که با نتیجه‌ی ۸۸ بر ۹۵، مغلوب حریف خود شد. صمد نیکخواه بهرامی در این مسابقه حدود ۴۳ دقیقه برای زیجیانگ بازی کرد و ۱۴ امتیاز، ۷ ریباند، ۱ بلاک شات، ۲ توپ ربایی و ۳ پاس منجر به گل به دست آورد. یائومینگ و شکیل اونیل از تماشاچیان این مسابقه بودند.

سیچوان بلو والز میزبان جیانگسو تونگشی بود که توانست با نتیجه‌ی ۱۳۱ بر ۹۹ حریف خود را از پیش رو بردارد. ۸ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۵ پاس منجر به گل، آماری بود که حدادی در ۲۳ دقیقه و ۱۸ ثانیه ای که در زمین بود ثبت کرد.

مسابقات بسکتبال لیگ چین روز ۴ نوامبر پیگیری می شود.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *