نگاهی به بازی های مهم هفته؛ هیت و پیسرز: رقابتی دوباره

نگاهی به بازی های مهم هفته - هیت و پیسرز: رقابتی دوباره

در کنفرانس شرق، دوباره هیت و پیسرز از سایرین فاصله گرفته اند، چنین به نظر می آید که می خواهند دوباره در مسابقه فینال کنفرانس شرق امسال که در بهار آینده برگزار خواهد شد، مقابل هم صف آرایی کنند و هیجان بازی سال قبل را تکرار کنند.

بازی اول از چهار بازی دو تیم در فصل عادی، روز سه شنبه در ایندیانا پلیس خواهد بود، جایی که پیسرز ۹ بازی قبلی خود را با برد با اختلاف امتیاز میانگین ۱۴٫۹ در آن پشت سر گذاشته است. آن ها در ۷ بازی از ۹ بازی خانگی خود حتی بیشتر از ۵ امتیاز از حریفان عقب نیافتاده اند!

Ray Allen؛ گارد هیت در این مورد گفت:”جو بازی جو یک مسابقه پلی آف خواهد بود.”

Erik Spoelstra مربی هیت نیز اضافه کرد:”ایندیانا تا اینجا عالی بوده.”

وضعیت Dwyane Wade تا به اینجا نامعلوم است. او ۶ بازی از ۲۱ بازی هیت را تا به اینجا برای استراحت دادن به زانو های مصدوم خود و همچنین به دلیل بیماری از دست داده است. او در بازی منجر به برد روز یکشنبه مقابل دیترویت پیستنز حضور نداشت.

میامی در بازی فینال کنفرانس شرق پارسال در هفت بازی ایندیانا را سرنگون کرد تا سومین بار تاج قهرمانی کنفرانس شرق را بر سر بگذارد. با احتساب پلی آف ها، در ۱۷ بازی اخیر، هیت ۹ بار ایندیانا را برده و ۸ بار باخته است با برتری نسبی فقط ۲٫۵ امتیاز در هر بازی. ایندیانا ۱۸ و هیت ۱۶ بازی از ۲۱ بازی شان را در این فصل برده اند. سخت است که تصور کنیم این دو تیم آخرن تیم های باقی در کنفرانس شرق نخواهند بود.

LeBron James ستاره هیت در این باره می گوید:”من معمولا خودم را برای بازی های مقدماتی فصل زیاد نگران نمی کنم، مخصوصا در اول فصل و در ماه دسامبر. ما سعی می کنیم سرحال باشیم و با پتانسیل کامل خود در میدان حاضر شویم.”

علاوه بر مقابله این دو تیم، سه شنبه روز تجدید دیدار CELTICS با Nets است. سلتیکز سه شنبه در بروکلین با نتز دیدار خواهد کرد. بازی ای که چند ماه قبل به دلیل انتقال Paul Pierce و Kevin GarnettT بسیار یزرگ به نظر می آمد، ولی حالا به سختی قابل توجه است. داک ریورز نیز روز سه شنبه که کلیپرز میهمان سلتیکس است، به شهر سابق خود؛ بوستون باز می گردد.

پنجشنبه روز صف آرایی Houston در مقابل Portland است. انتظارات از این بازی با توجه به میانگین ۱۰۷٫۵ امتیازی راکتز و ۱۰۶٫۲ امتیازی Trail Blazers یک بازی هجومی است. نکته جالب: Damian Lillard از تریل بلیزرز از بیرون محدوده سه امتیازی یبشتر از داخل آن پرتاب موفق دارد! (به ترتیب ۴۲٫۵ و ۳۹٫۴ درصد)

آنتوان جیمسون تنها ۲۰ امتیاز تا تبدیل شدن به ۳۹ امین بازیکن NBA که به مرز ۲۰۰۰۰ امتیاز می رسد، فاصله دارد. او و کلیپرز امشب (دوشنبه شب) میهمان فیلادلفیا خواهند بود.

منبع

این مطلب توسط علی ابوالحسنی برای انتشار در بسکتبال نویس، ترجمه و آماده شده است.

 

۲ پاسخ

  1. آذرخش گفت:

    درود
    ممنون از آقای ابولحسنی
    منم تو ذهن داشتم که جای یه مقاله خوب در این مورد توی سایت خالیه.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *