بروکلین نتز سرمربی خود، لاینل هالینز را اخراج کرد

بروکلین نتز سرمربی خود، لاینل هالینز را اخراج کرد

تیم بروکلین نتز روز یکشنبه اعلام کرد سرمربی خود، لاینل هالینز را اخرج کرده است. این تیم همچنین سمت مدیرکل را از بیلی کینگ بازپس گرفت و کینگ تنزل رتبه داشته است.
تیم نتز اعلام کرد تونی براون، کمک مربی این تیم، تا پایان فصل به صورت موقت، نتز را هدایت خواهد کرد. سمت مدیرکل این باشگاه نیز تا زمان استخدام فردی جدید، خالی خواهد بود.
بروکلین ۴ بازی اخیر خود را با شکست پشت سر گذاشته است و ۹ بازی است که در خانه پیروز نشده است؛ نتایجی که باعث شده است تعداد تماشاچیان حاضر در سالن ۱ میلیارد دلاری بارکلیز سنتر روز به روز کمتر شود. این تیم پس از انتقال به بروکلین در فصل ۲۰۱۲-۱۳، هر سال به پلی آف راه یافته است اما اکنون ۱۰ برد و ۲۷ باخت در کارنامه دارد؛ رکوردی که تنها از رکورد فیلادلفیا سونی سیکسرز بهتر است.
هالینز دومین فصل حضورش در نتز را سپری می کرد. نتز در زمان مربیگری هالینز، رکورد ۴۸ برد و ۷۱ باخت را در فصل عادی ثبت کرد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. km گفت:

    بیچاره خوبی بود. مشکل بروکلین بازیکنها و مالکشه نه مربیش

  2. alik گفت:

    وقتی خدا تومن با بازیکنا قرارداد میبندن همین میشه
    الان جو جانسون شاید بازیکن خوبی باشه ولی با اون حقوقی که داره میگیره میشه ۲ تا ۳ تا بازیکن درست درمون خرید
    کلا تیم پرخرجیه این بروکلین

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *