پیروزی تیم بسکتبال ایران برابر هند در بازی های آسیایی اینچئون

پیروزی تیم بسکتبال ایران برابر هند در بازی های آسیایی اینچئون

تیم بسکتبال ایران در اولین مسابقه‌ی خود در بازی های آسیایی اینچئون، برابر تیم هند به برتری رسید.
دو تیم امروز در سالن Samsan World Gymnasium شهر اینچئون مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه‌ی ۷۶ بر ۴۱ به سود ایران پایان یافت. تیم کشورمان کوارترهای اول تا چهارم این مسابقه را به ترتیب با نتایج ۲۲ بر ۱۶، ۱۶ بر ۱۲، ۲۰ بر ۸ و ۱۸ بر ۵، با برتری پشت سر گذاشت. هر ۱۲ بازیکن تیم ایران در این دیدار به میدان رفتند و توانستند ۵۳ درصد از شوت های خود را وارد سبد کنند. مهدی کامرانی نیز که پیش از این با مصدومیت جزئی روبرو شده بود، در این دیدار حدود ۱۶ دقیقه بازی کرد. حامد حدادی و محمد صمد نیکخواه بهرامی، هر کدام در این دیدار ۱۶ امتیاز کسب کردند تا امتیاز آورترین بازیکنان ایران لقب گیرند.
در یکی دیگر از مسابقات امروز، تیم بسکتبال چین به مصاف قزاقستان رفت و موفق شد با نتیجه‌ی ۷۶ بر ۵۹، حریف خود را مغلوب کند.
نتایج رقابت های بسکتبال بازی های آسیایی اینچئون در ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۴ را در زیر مشاهده می کنید.

چین

۵۹-۷۶

قزاقستان

ایران

۴۱-۷۶

هند

کره جنوبی

۶۷-۹۰

مغولستان

ژاپن

۷۵-۸۹

کویت

تیم بسکتبال ایران در آخرین بازی خود در دور مقدماتی رقابت ها، فردا به مصاف فیلیپین می رود. (برنامه‌ی مسابقات بسکتبال بازی های آسیایی اینچئون)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. mo3 گفت:

    هندم قوی شده ها

  2. number1 گفت:

    چرا توپ بازیها مولتن نیستش ؟

    • admin گفت:

      در همه‌ی رشته های توپی بازی های آسیایی اینچئون، از توپ های شرکت کره ای Star Sports استفاده میشه و بسکتبال هم از این قضیه مستثنا نیست.
      کمیته‌ی سازماندهی بازی های آسیایی اینچئون پیش از این اعلام کرده بود مسابقات بسکتبال بازی های آسیایی، جزو تورنمنت های فیبا نیست و اونها می خوان از توپ های این شرکت کره ای استفاده کنن.
      به هر حال کره ای ها دارن حداکثر استفاده رو از بازی های آسیایی می برن.

  3. آذرخش گفت:

    تیم هند شایستگی شو داشت که بتونه توی مرحله بعد هم باشه، گروه خیلی سختی بهش خورده بود

  4. هندیا یه لحظه میرن تو جو آمیتاباچان دیگه کسی جلو دارشون نیس الانم که ازشون بردیم صدقه سری حامد و صمده بچه ها باید از درگیری تو بازی با نماینده های هندی پرهیز کنن اگه جونشونو دوست دارن با یه مشت صافت میکنن.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *