تونی پارکر و کایر ایروینگ،بازیکنان هفته NBA

کایر ایروینگ-تونی پارکر

کایر ایروینگ از کلیولند کاوالیرز و تونی پارکر از سن آنتونو اسپورز،روز دوشنبه به عنوان بازیکنان هفته NBA در کنفرانس شرق و غرب شناخته شدند.بازی هایی که این دو نفر از ۲۱ تا ۲۷ ژانویه انجام داده اند ملاک این انتخاب بوده است.
ایروینگ در بازی های این هفته متوسط ۳۵٫۷ امتیاز را به ثبت رساند که بیشترین متوسط امتیاز در میان بازیکنان لیگ بود و تیمش را در کسب ۳ پیروزی این هفته یاری کرد.او در همه بازی های این هفته حداقل ۳۲ امتیاز را به دست آورد و با به ثمر رساندن ۴۱ شوت از ۶۷ شوت خود،۶۱٫۲ درصد پرتاب هاب خود را تبدیل به امتیاز کرد.ایروینگ همچنین ۹۵ درصد پرتاب های پنالتی خود را به ثمر رساند.نقطه عطف این بازیکن کسب ۴۰ امتیاز در پیروزی ۹۵ بر ۹۰ تیمش در بازی ۲۲ ژانویه مقابل بوستون سلتیکس بود.
تونی پارکر نیز با متوسط ۲۴٫۵ امتیاز (رتبه ۴ کنفرانس غرب) و ۹٫۵ پاس منجر به گل (رتبه ۳ کنفرانس)،سن آنتونیو اسپورز را در کسب ۴ پیروزی این هفته رهبری کرد.این بازیکن در بازی تیمش در مقابل نیو اورلئان هورنتز و دالاس ماوریکس در کسب امتیاز و پاس منجر به گل دو رقمی شد.پارکر در بازی های این هفته ۶۰٫۶ درصد پرتاب های خود را تبدیل بع امتیاز کرد تا از این نظر در رده هشتم کنفرانس قرار گیرد.
کایل کورور و جاش اسمیفت از آتلانتا هاوکس،تای لاوسون از دنور ناگتز،بلیک گریفین از لس آنجلس کلیپرز،لبرون جیمز از میامی هیت،ارسان ایلیاساوا از میلواکی باکز،رایان اندرسون از نیو اورلئان هورنتز،کوین دورانت از اکلاهما سیتی تاندر و نیکولاس باتوم از پورتلند تریل بلیزرس،دیگر نامزدهای کسب عنوان Player of the Week در این هفته بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. کایری ایروینگ فوق العادس الانم لبرون اومد به خونه سابقش دیگه یکی از تیمای ملی آف ثابت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *