حضور تونی پارکر در المپیک لندن

تونی پارکر

پزشکان تیم سن آنتونیو اسپورز با حضور تونی پارکر،گارد راس این تیم در ترکیب تیم ملی فرانسه در مسابقات بسکتبال المپیک موافقت کردند.آنها اعلام کردند مصدومیت چشم این بازیکن برطرف شده است.

شرح خبر در ادامه مطلب …

قرنیه چشم چپ این بازیکن،ماه گذشته در یک درگیری در کلوپی شبانه در نیویورک خراش برداشته بود.
فدراسیون بسکتبال فرانسه روز جمعه اعلام کرد:”دو متخصص چشم باشگاه اسپورز نظر پزشک فرانسوی مبنی بر رفع مصدومیت چشم این بازیکن را تایید کردند.همچنین دو پزشک سوییسی روز پنج شنبه پس از معاینه این بازیکن اعلام کردند پارکر می تواند به تمرینات بازگردد.Gregg Popovich مربی تیم Spurs نیز با حضور پارکر در المپیک موافقت کرد.”
این بازیکن در حال پیوستن به اردوی تیم ملی فرانسه در نیواورلئان است و می تواند در بازی تدارکاتی روز شنبه مقابل انگلستان ظاهر شود.
Vincent Collet مربی تیم فرانسه گفت:”این یک خبر خوب و کمکی برای تیم بسکتبال فرانسه است.من تلفنی با پارکر صحبت کردم و او خوشحال به نظر می رسید.عدم حضور او برای همه سخت و هشدار دهنده بود.”
چشم او در اثر برخورد تکه های شیشه در یک دعوای شبانه که کریس براون (خواننده) هم در آن حضور داشت آسیب دیده بود.
پارکر در فینال سال گذشته بسکتبال مردان اروپا که با نتیجه ۹۸ بر ۸۵ به سود اسپانیا پایان یافت،۲۶ امتیاز برای تیمش کسب کرد.
تیم ملی بسکتبال فرانسه جواکیم نواه،سنتر شیکاگو که در دوران نقاهت پس از مصدومیت (مچ پای چپ) است را در المپیک لندن در اختیار نخواهد داشت.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *