تیم دانکن رابرت پریش را پشت سر گذاشت؛اسپورز باخت

هریسون بارنز-بسکتبال NBA

شکست نیویورک،دنور،بروکلین و سن آنتونیو از مهمترین نتایج لیگ ان بی ای در ۲۲ فوریه بود.در یکی از مسابقات امروز تورنتو رپتورز در خانه با نتیجه نزدیک ۱۰۰ بر ۹۸ نیویورک نیکس را مغلوب کرد.رودی گی از رپتورز با کسب ۳۲ امتیاز،۷ ریباند،۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی،بهترین بازیکن تیمش در این مسابقه بود.کسب ۳۲ امتیاز توسط کارملو آنتونی نیز نتوانست مانع بیستمین شکست فصل نیکس شود.
واشنگتن ویزاردز در خانه با نتیجه ۱۱۹ بر ۱۱۳ تیم قدرتمند دنور ناگتز را از پیش رو برداشت.برادلی بیل از ویزاردز در این دیدار ۱۷ امتیاز،۱۲ ریباند،۴ پاس منجر به گل،۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات کسب کرد تا تیمش به شانزدهمین برد فصل خود دست یابد.
بروکلن نتز در بارکلیز سنتر شکست خانگی دیگری را تجربه کرد.این تیم در مسابقه امروز با نتیجه ۹۶ بر ۱۰۶ مغلوب هیوستون راکتز شد.جیمز هاردن و کارلوس دلفینو در این مسابقه هر کدام ۲۲ امتیاز برای راکتز کسب کردند تا تیمشان این پیروزی ارزشمند خارج از خانه را کسب کند.
و سرانجام در حساس ترین بازی دیشب،گلدن استیت واریورز با نتیجه ۱۰۷ بر ۱۰۱ سن آنتونیو اسپورز را شکست داد.در این مسابقه که یک وقت اضافه داشت،جَرت جک از گلدن استیت با کسب ۳۰ امتیاز،۱۰ پاس منجر به گل و ۳ ریباند،بهترین بازیکن تیمش بود.اسپورز گرچه در این بازی مغلوب شد اما فروارد این تیم،تیم دانکن،با کسب ۱۹ امتیاز در این بازی و عبور از مرز ۲۳۳۳۴ امتیاز،توانست جایگاه ۲۳ ام امتیازآورترین بازیکنان تاریخ NBA را از آن خود کند.این جایگاه پیش از این در اختیار رابرت پریش (ستاره سابق سلتیکس) بود.
نتایج و هایلایت لیگ ان بی ای در ۲۲ فوریه را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

تورنتو رپتورز

۹۸-۱۰۰

نیویورک نیکس

دانلود

واشنگتن ویزاردز

۱۱۳-۱۱۹

دنور ناگتز

دانلود

شارلوت بابکتز

۱۰۵-۷۵

شیکاگو بولز

دانلود

ایندیانا پیسرز

۸۲-۱۱۴

دیترویت پیستونز

دانلود

بروکلین نتز

۱۰۶-۹۶

هیوستون راکتز

دانلود

آتلانتا هاوکس

۱۰۸-۱۲۲

ساکرامنتو کینگز

دانلود

ممفیس گریزلیز

۸۲-۸۸

اورلاندو مجیک

دانلود

نیو اورلئان هورنتز

۱۰۴-۱۰۰

دالاس ماوریکس

دانلود

اکلاهما سیتی تاندر

۱۱۱-۱۲۷

مینسوتا تیمبرولوز

دانلود

فینیکس سانز

۱۱۳-۸۸

بوستون سلتیکس

دانلود

لس آنجلس لیکرز

۱۰۷-۱۱۱

پورتلند تریل بلیزرس

دانلود

گلدن استیت واریورز

۱۰۱-۱۰۷

سن آنتونیو اسپورز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *