جراحی انگشت شست کریس پاول

کریس پاول

کریس پاول گارد راس تیم لس آنجلس کلیپرز،برای ترمیم رباط پاره شده انگشت شست دست راست خود،تحت عمل جراحی قرار گرفت.این آسیب دیدگی ماه گذشته و قبل از حضور این بازیکن در المپیک لندن رخ داده بود.
تیم کلیپرز اعلام کرد عمل جراحی این بازیکن روز سه شنبه انجام شد و انتظار می رود پاول نتواند تا ۸ هفته بسکتبال بازی کند.این بدین معنی است که این بازیکن نمی تواند تا اواسط ماه اکتبر تمرین کند و این در حالی است که اولین بازی لس آنجلس کلیپرز در روز ۳۱ اکتبر مقابل ممفیس گریزلیز برگزار خواهد شد.
باشگاه کلیپرز همچنین اعلام کرد کریس در اردوی آماده سازی تیم بسکتبال آمریکا برای المپیک لندن در شهر لاس وگاس آسیب دیده بود.اما با وجود آسیب دیدگی،برای کسب مدال طلای المپیک،به همراه این تیم به المپیک رفت.پاول در هر ۸ بازی المپیک به عنوان بازیکن استارتر به میدان رفت و موفق به کسب متوسط ۸٫۳ امتیاز،۵٫۱ اسیست و ۲٫۵ توپ ربایی در این رقابت ها شد که بهترین متوسط توپ ربایی در میان بازیکنان شرکت کننده در المپیک بود.
پاول دومین ستاره ی تیم کلیپرز است که در تابستان امسال مصدوم می شود.بلیک گریفین،پاور فروارد این تیم نیز در تاریخ ۱۶ جولای یک عمل جراحی بر روی زانوی چپ خود انجام داده بود.مصدومیت گریفین باعث شد او بازی های بسکتبال ۲۰۱۲ لندن را از دست بدهد؛اما انتظار می رود این بازیکن برای آغاز فصل جدید NBA آماده شود.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *