هنرنمایی جیسون ویلیامز در تور افسانه های NBA در چین

جیسون ویلیامز (شکلات سفید)

جیسون ویلیامز،گارد راس کهنه کار NBA در بیشتر دوران حرفه ای خود،یک رهبر با ارزش در زمین بسکتبال بود.با این حال،علی رغم اینکه در سال ۲۰۱۱ با یک عنوان قهرمانی (سال ۲۰۰۶ با میامی هیت) و افتخارات مختلف دیگر،بازنشسته شد،اما همیشه به خاطر تاثیر آنی که در سال ۱۹۹۸ و در اولین فصل حضورش در لیگ،در تیم ساکرامنتو کینگز گذاشت،به یاد آورده می شود.هنگامی که او برای اولین بار در لیگ حاضر شد،منبعی از حرکات برجسته،پاس های تماشایی و دریبل هایی بود که ممکن بود در هر زمان توسط او زده شود.
شکلات سفید (لقب ویلیامز) حتی پس از پایان دوران حرفه ای خود در NBA،هنوز هم مردم در سرتاسر جهان را به وجد می آورد.این بازیکن هفته گذشته و در جریان تور افسانه های NBA سال ۲۰۱۳ در چین،بار دیگر و در سن ۳۷ سالگی هنر خود در پاس دادن و دریبل زدن را به نمایش گذاشت.می توانید گوشه هایی از حرکات این بازیکن در این رویداد را از اینجا دانلود کنید.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۶ پاسخ

  1. محمد گفت:

    میشه از دوین وید هم چیزای قشنگی رو بزاری ؟ممنون از سایت بروزتون.

  2. شیرکو گفت:

    سلام میشه تبادل لینک کنیم
    اسم وبلاگم بسکتبالیست و آدرسشم:
    basketballist.xzn.ir

  3. محمد درانت گفت:

    ببخشید میشه top 10 postrizer رو به صورت لینک مستقیم بزارید خود nba.com گذاشته ولی نمیتونم دانلود کنم ممنون میشم این کارو بکنید

  4. amir.h گفت:

    ziba.manam basketballist ramsari hastam.amirhossein toro to tamrin nojavanan didamet

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *