دانلود اولین بازی فینال ان بی ای بین سن آنتونیو و میامی به تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۱۴

داوران بسکتبال NBA در مسابقه اول فینال 2014

تیم سن آنتونیو اسپرز با برتری مقابل میامی هیت در اولین بازی فینال ان بی ای در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۱۴، یک بر صفر از حریف پیش افتاد.
تیم دانکن پس از پیروزی دیشب تیمش مقابل هیت در مورد هوای گرم سالن گفت:” فکر نمی کنم بعد از اونکه ویرجین آیلندز (زادگاه دانکن) رو ترک کردم، در شرایطی مثل این بسکتبال بازی کرده باشم. شرایط سالن خیلی بد بود.” دانکن ۳۸ ساله که در مسابقه دیشب امتیاز آورترین بازیکن تیمش بود، مسن ترین بازیکنی لقب گرفت که از سال ۱۹۸۷ تا کنون، در پیروزی تیمش در فینال، بیشترین امتیاز تیمش را کسب کرده است. پیش از این کریم عبدالجبار در سال ۱۹۸۷ و در ۴۰ سالگی، توانسته بود چنین کاری انجام دهد.
ری آلن از میامی هیت با ۳ پرتاب سه امتیازی که در مسابقه دیشب به ثمر رساند، تعداد سه امتیازی های موفق خود در فینال های NBA را به عدد ۴۹ رساند و با پشت سر گذاشتن کوبی برایانت و درک فیشر، در رده دوم لیست بازیکنانی قرار گرفت که بیشترین سه امتیازی را در فینال های ان بی ای به ثبت رسانده اند.
برای دانلود اولین بازی فینال ان بی ای بین سن آنتونیو و میامی به تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۱۴ می توانید از لینک های زیر استفاده کنید.
پسورد دانلود: www.basketball98.ir

مسابقه

رزولوشن

زبان

حجم

لینک اکسپرس لیچ

لینک فایر درایو

اسپرز – هیت

۱۲۸۰ در ۷۲۰

انگلیسی

۱٫۹ گیگ

دانلود

دانلود

 ۹۶۰ در ۵۴۰

 انگلیسی

 ۱٫۰۴ گیگ

دانلود

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. pojoij گفت:

    لینک ها خرابن

  2. parham گفت:

    ادمین خواشمندم با کیفیت ۵۴۰ رو به صورت لینک مستقیم بذار ممنون

  3. امین گفت:

    سلام احمدآقا.من می خوام بازی های فینال رودانلودکنم.سرعت اینترنتم پایینه.اگه میشه بازی هاروکوارتربه کوارتربرای دانلودبزارید.ممنون

  4. amir گفت:

    merC
    mamnoon

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *