میامی هیت محبوب ترین تیم NBA در نظرسنجی ESPN

میامی هیت محبوب ترین تیم NBA در نظرسنجی ESPN

طبق نظرسنجی ESPN، در سال گذشته تیم بسکتبال میامی هیت از نظر محبوبیت از لس آنجلس لیکرز پیشی گرفته است و به محبوب ترین تیم NBA در امریکا تبدیل شده است.
این نظر سنجی در طول یه دوره دوازده ماهه که در ماه مارس ۲۰۱۴ پایان یافت، انجام شد. در این نظرسنجی که به صورت تلفنی ماهانه و از بین ۱۵۰۰ امریکایی ۱۲ ساله یا بالاتر انجام شد، وضعیت محبوبیت ورزش های مهم امریکا در بین رده های سنی و جمعیتی مختلف بررسی شد.
به طور کلی این نظر سنجی نشان می دهد که میامی هیت ششمین تیم محبوب در بین تیم های حرفه ای ورزش امریکا در رشته های مختلف است و سه رده بالاتر از لیکرز قرار گرفته است. در حالی که میامی هیت در این ماه از رقابت ها در فینال NBA به دنبال کسب سومین قهرمانی متوالی خود است، لس آنجلس لیکرز در این فصل رکورد ۲۷ برد و ۵۵ باخت را به ثبت رساند که بدترین رکورد تاریخ این تیم بود.
طبق این نظرسنجی تیم Dallas Cowboys محبوب ترین تیم ورزش در ایالات متحده است و علاوه بر این تیم، سه تیم دیگر NFL نیز در بین ۵ تیم محبوب دیده می شود. تیم Pittsburgh Steelers در رده دوم، تیم Green Bay Packers در رده سوم و تیم Denver Broncos در رده پنجم قرار گرفته است. تیم New York Yankees نیز در رده هفتم قرار دارد.
نظرسنجی ۱۲ ماهه ESPN نشان می دهد لیگ NFL محبوب ترین لیگ ورزشی در امریکاست و ۴۰ درصد از ۱۰ ورزشکار محبوب امریکا در این لیگ حضور دارند. در مجموع ۷ تیم از ۱۰ تیم محبوب امریکا از تیم های لیگ NFL هستند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۸ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    دیگه وقتی بهترین و محبوب ترین بازیکن nbaتو میامی باشه بدون شک میامی محبوب ترین تیم میشه

    میامی قهرمانههههههههههههه

  2. mlbj گفت:

    nfl همون حاکی رو یخه؟

  3. دانیال گفت:

    نه اون NHL این همون فوتبال آمریکاییه

  4. mahdi گفت:

    آقای شریفی
    امروز جیمز اظهاراتی در مورد بازی پنجشنبه شب تو کنفرانس خبری NBA داشته،نمی دونید چی بوده؟
    با تشکر

    • admin گفت:

      گفته که شرایط بدنیش تو بازی اول باعث نا امیدی و سرخوردگیش شده و تو شرایطی که میامی بهش احتیاج داشته نتونسته به تیمش کمک کنه. همچنین اعلام کرده که برای بازی دوم ۱۰۰ درصد آماده خواهد بود.
      علاوه بر اون گفته صحبت های دیگران براش اهمیتی نداره. بعضی از افراد گفته بودن که لبران باید با وجود گرفتگی عضله بازی رو ادامه می داد. اکانت توییتر گیتورید که نوشیدنی رسمی لیگ هست هم به این دلیل که لبران باهاشون قرارداد تبلیغاتی نبسته، در جریان گرفتگی عضله ترول بازی در آورده بود و چند تا توییت برای تخریب جیمز و تبلیغ برند خودش انجام داده بود که البته بعدا عذرخواهی کرد.

  5. MBA گفت:

    اتفاقا به نظر من جمیز باید همون موقع یه ذره مصدوم شده بود دیگه بازی نمیکرد! از دست دادن یه بازی بهتر از، از دست دادن ۶ بازی بعدی …..!!!

  6. سعید گفت:

    من هم با نظر MBA موافقم. ممکن بود اگه با اون وضع ادامه می داد مصدومیت بدتری برای لبرون به وجود می اومد و بازی های بعدی رو از دست میداد.

  7. بهمن گفت:

    امسال لبرون تو میامی میمونه؟
    امکان داره برگرده کیلیولند ؟

  8. مرتضی گفت:

    سلام احمد آقا میشه سایت خودم رو برای یک روز اینجا بزارم؟

  9. بهمن گفت:

    اگه بره جذاب تر میشه

  10. pierce گفت:

    منم میگم بازیکنای میامی میمونند همشون .

  11. King james گفت:

    Are lebron be ehtemale ziad to miami mimone chon baide bekhad ye bare dige manfor beshe

  12. John Wall گفت:

    etefaghan be ehtemal ziad lebron az miami bere chon on kam dramad tarin behtarin bazikone nba hast age heat behesh pishnehad behtari nade 100% az miami mire

    • حامد گفت:

      شما خیلی ساده ای که فکر میکنی لبران یا وید و کریس باش برای پول بازی میکنن، اگه برای پول بازی میکردن هیچ وقت سال ۲۰۱۰ راضی نمیشدن با دریافت پول کمتر در کنار هم بازی کنن. اونا برای قهرمانی بازی میکنن

  13. pierce گفت:

    لبرون جیمز هیچوقت بخاطر پول بازی نمیکنه و تعصبش مثال زدنی چه وقتی تو کلیولند بود چه الان که تو میامیه . . .هیچوقت با حرفهاتون سعی نکنید جیمز رو کوچیک کنید من خودم طرفدار سلتیکس هستم ولی جیمز یه اسطوره به یاد ماندنیه . و البته بر خلاف کوبی برایانت که تیمهای غیر از لیکرز ازش متنفرن . جیمز حتی طرفدارهای تیم های دیگه هم دوستش دارن هم قبولش دارن

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *