رقابت های پیش فصل NBA در هجدهم اکتبر ۲۰۱۵

رقابت های پیش فصل NBA در هجدهم اکتبر 2015

پیروزی بروکلین و سن آنتونیو و شکست دنور و آتلانتا از جمله نتایج رقابت های پیش فصل NBA در هجدهم اکتبر ۲۰۱۵ بود.

کسب ۲۴ امتیاز توسط بروک لوپز به بروکلین نتز کمک کرد تا فیلادلفیا سونی سیکسرز را از پیش رو بردارد. نتز امروز در بارکلیز سنتر میزبان سیکسرز بود که توانست این بازی را با نتیجه‌ی نزدیک ۹۲ بر ۹۱ به سود خود پایان دهد. لوپز در این بازی ۹ ریباند و ۴ بلاک شات نیز به ثبت رساند.

سن آنتونیو اسپرز میزبان دیترویت پیستونز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۹۶ بر ۹۲ حریف خود را مغلوب کند. کوای لئونارد در این بازی ۲۱ امتیاز، ۳ ریباند و ۴ پاس منجر به گل به دست آورد. لامارکوس آلدریج در این مسابقه اولین بازی خود با پیراهن سن آنتونیو در AT&T سنتر را انجام داد. این اولین پیروزی اسپرز در پیش فصل، پس از ثبت سه شکست بود.

اکلاهما سیتی تاندر در خانه پذیرای دنور ناگتز بود که این بازی را با برتری ۱۱۱ بر ۹۸ پشت سر گذاشت. کوین دورانت با کسب ۲۳ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تیمش در این مسابقه بود. ۶ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات دیگر آماری بود که دورنت ثبت کرد.

میامی هیت با برتری مقابل آتلانتا هاوکس در خانه این تیم، تعداد بردها و باخت های خود در پیش فصل را در عدد ۳ برابر کرد. میامی در این بازی با نتیجه‌ی ۱۰۱ بر ۹۲ حریف خود را شکست داد. جرالد گرین و جیمز انیس هر کدام در این بازی ۱۹ امتیاز برای هیت به دست آوردند.

نتایج و هایلایت های رقابت های پیش فصل NBA در هجدهم اکتبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
بروکلین نتز ۹۲ ۹۱ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۹۶ ۹۲ دیترویت پیستونز دانلود
ممفیس گریزلیز ۹۰ ۶۸ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
تورنتو رپتورز ۸۷ ۸۱ کلیولند کولیرز دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۱۱۱ ۹۸ دنور ناگتز دانلود
آتلانتا هاوکس ۹۲ ۱۰۱ میامی هیت دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۱۱۶ ۱۱۱ یوتا جاز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *