شکست تیم بسکتبال ایران مقابل فرانسه در جام جهانی اسپانیا

شکست تیم بسکتبال ایران مقابل فرانسه در جام جهانی اسپانیا

تیم بسکتبال ایران علی رغم ارائه‌ی یک بازی قابل قبول برابر فرانسه در آخرین دیدار خود در جام جهانی اسپانیا، مقابل این تیم شکست خورد.
دو تیم امروز در آخرین بازی خود در مرحله‌ی گروهی جام جهانی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه‌ی ۸۱ بر ۷۶ به سود فرانسه پایان یافت. تیم ایران با بازی خوب صمد نیکخواه بهرامی، کوارتر نخست این دیدار را با قدرت آغاز کرد. ۹ امتیاز نخست ایران در این مسابقه توسط بهرامی کسب شد. تیم ایران تا پایان کوارتر اول، نسبت به حریف برتر بود و توانست این کوارتر را با نتیجه‌ی ۲۳ بر ۱۳ به سود خود پایان دهد.
فرانسوی ها در کوارتر دوم با گردش توپ عالی که منجر به پرتاب های سه امتیازی می شد، جریان بازی را تغییر دادند. اون فورنیر با کسب ۱۰ امتیاز، تیمش را برای ثبت برتری ۲۴ بر ۱۰ در این کوارتر یاری کرد تا نیمه‌ی اول با برتری ۳۷ بر ۳۳ فرانسه پایان یابد.
ترن اُورهای زیاد بازیکنان ایران در دقایق نخست کوارتر سوم، باعث افزایش اختلاف امتیاز شد. تیم کشورمان این کوارتر را با نتیجه‌ی ۱۶ بر ۲۶ به حریف وا گذار کرد.
ایران در کوارتر چهارم این بازی، یکی از بهترین کوارتر های خود در این دوره از رقابت ها را به نمایش گذاشت و توانست با نتیجه‌ی ۲۷ بر ۱۸ حریف را مغلوب کند؛ اما نتوانست اختلاف امتیاز ایجاد شده در دو کوارتر قبل را جبران کند و در نهایت مغلوب حریف شد.
حامد حدادی با کسب ۲۲ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، بهترین بازیکن ایران در این مسابقه بود. صمد نیکخواه بهرامی نیز با ۲۳ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن ایران لقب گرفت. (آمار بازی – دانلود هایلایت ها)
تیم کشورمان در این دیدار گرچه بازنده از زمین خارج شد، اما بهترین نمایش خود در این مسابقات را ارائه داد. به این ترتیب ایران کار خود در این رقابت ها را با ۱ برد و ۴ باخت و قرار گرفتن در رده‌ی پنجم گروه A به اتمام رساند و از راه یابی به مرحله‌ی حذفی باز ماند.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۷ پاسخ

  1. علی گفت:

    درود.
    عالی بازی کردیم و فوق العاده بودیم. حق ما این نبود. به امید موفقیت در بقیه کاپ ها.

  2. حامد گفت:

    عالی بودن بچه ها
    کاش مربی بهتری بیارن برای تیم ملی
    استعدادشو دارن بسکتبالیست ها

  3. mohammadreza گفت:

    درسته باختیم ولی خودش مثل یه برد بود.خدا رو شکر تو این دو بازی آخر ایران تقریبا قدرتشو نشون داد.

  4. هاوارد گفت:

    admin جان.اگه میشه بازی ایران و فرانسه رو بذارید.حداقل کوارتر ۴ رو بذار.دمت گرم .

  5. محمد گفت:

    سلام،یک کوارتر در بستکبال چند دقیقه می باشد؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *