شکیل اونیل بخشی از سهام ساکرامنتو کینگز را خرید

شکیل اونیل بخشی از سهام ساکرامنتو کینگز را خرید

شکیل اونیل،ستاره سابق NBA و آنالیزور فعلی شبکه TNT،بخشی از سهام ساکرامنتو کینگز را خریداری کرده است و روز سه شنبه به عنوان عضوی از گروه مالکیت جدید این تیم معرفی خواهد شد.

اونیل از تابستان و هنگامی که Vivek Ranadive (مالک بخش اعظم سهام کینگز) از او خواست تا به عنوان مربی دی مارکوس کازینس (پست ۵ ساکرامنتو) فعالیت کند،در حال رایزنی با این تیم بوده است.اونیل همچنین دارای رابطه طولانی شخصی و کاری با Mark Mastrov،که بنیان گذار کمپانی ۲۴Hour Fitness و یکی دیگر از سهام داران این باشگاه است،می باشد.معرفی اونیل به رانادایو نیز توسط ماسترو صورت گرفته است.
طبق گفته های منابع در هفته های اخیر،گفتگوها منجر به دادن بخش اقلیت سهام این باشگاه به اونیل شده است.اما تیم کینگز نپذیرفته است که مقدار سهم اونیل را اعلام کند.
خرید سهام این باشگاه توسط اونیل کمی نیز عجیب است؛چراکه اونیل پس از انکه در فینال کنفرانس غرب NBA در سال ۲۰۰۲ به همراه لیکرز در ۷ بازی کینگز را مغلوب کرد،به آنها لقب “ملکه های ساکرامنتو” داد.اونیل در آن زمان تهدیدی برای کینگز و تیم خوب آنها بود.او آنها را از رسیدن به فینال های NBA محروم کرد و باعث شد طرفداران ساکرامنتو دشمنی شدیدی با او داشته باشند.
تیم کینگز پس از آنکه در ماه می به مبلغ بیش از ۵۳۰ میلیون دلار توسط رانادایو خریده شد،در حال سپری کردن دوران بازسازی خود است.رانادایو توانست در نبرد با گروهی که می خواستند این تیم را به شهر سیاتل انتقال دهند،پیروز شود و این تیم را در شهر ساکرامنتو نگه دارد.
طرفداران کینگز باید امیدوار باشند اونیل در باشگاه داری از مایکل جردن که مالکیت باشگاه شارلوت بابکتز را در اختیار دارد،بهتر باشد.شارلوت که از سال ۲۰۱۰ در مالکیت جوردن است،از آن سال تاکنون از بدترین تیم های ان بی ای بوده است.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. mahdi گفت:

    این شبکه TNT هر شب برنامه داره؟می شه لطفا فرکانس این شبکه را بدی؟خیلی ممنون

  2. rpook گفت:

    ممنون بابت اخبارتون
    میشه یه مقاله اموزش راجب تقویت عضلات بسکتبال بزارید؟ اخه خیلی وقته مقاله اموزشی نزاشتید…

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *