غیبت دیویس و حضور نویتزکی در مسابقه All Star؛ هاردن و تامپسون شروع کننده خواهند بود

غیبت دیویس و حضور نویتزکی در مسابقه All Star؛ هاردن و تامپسون شروع کننده خواهند بود

انتونی دیویس، فروارد تیم نیو اورلینز پلیکانز که مراحل ریکاوری آسیب دیدگی شانه خود را پشت سر می گذارد، در بیانیه ای که توسط تیمش منتشر شد اعلام کرد در مسابقه آل استار ۲۰۱۵ شرکت نمی کند.
دیویس از هوادارانی که در رای گیری آل استار به او رای دادند تشکر کرد و اعلام کرد که برای تماشای رویداد آخر هفته آل استار، به نیویورک سفر خواهد کرد. پیش از مصدومیت این بازیکن، برنامه ریزی شده بود تا او هم در مسابقه آل استار و هم در مسابقات شنبه شب شرکت کند.
آدام سیلور، کمیسیونر NBA، پس از انتشار خبر غیبت دیویس، دیرک نویتزکی از دالاس موریکس را به عنوان جایگزین او در این مسابقه انتخاب کرد. نویتزکی در مسابقات این فصل میانگین ۱۸٫۳ امتیاز و ۶ ریباند را به دست آورده است. این بازیکن امسال برای سیزدهمین بار برای مسابقه آل استار انتخاب شده است. کریم عبدالجبار (۱۹)، کوبی برایانت (۱۷)، کوین گارنت (۱۵)، شکیل اونیل (۱۵)، تیم دانکن (۱۵)، مایکل جردن (۱۴)، کارل مالون (۱۴)، جری وست (۱۴)، ویلت چمبرلین (۱۳)،باب کوزی (۱۳) و جان هاولیچک (۱۳)، دیگر بازیکنان تاریخ لیگ هستند که حداقل ۱۳ بار برای شرکت در مسابقه آل استار انتخاب شده اند.

استیو کر، سرمربی تیم کنفرانس غرب در مسابقه آل استار، جیمز هاردن و کلی تامپسون را به عنوان بازیکنان شروع کننده این مسابقه انتخاب کرد. این دو بازیکن جایگزین کوبی برایانت و بلیک گریفین در ترکیب استارتر شده اند که هر دو به دلیل مصدومیت مسابقه آل استار را از دست داده اند.
با قرار گرفتن تامپسون در کنار استفن کری، این دو نخستین زوج گلدن استیت واریورز از سال ۱۹۶۷ هستند که در مسابقه آل استار شروع کننده خواهند بود. ریک بری و نیت ترمند از واریورز، در مسابقه All Star سال ۱۹۶۷، شروع کننده بودند.

منابع: ۱ و ۲

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۷ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    خخخخ
    دیگه نمیدونم چی بگم‌.
    وضع آل-استار هر روز افتضاح تر میشه.

  2. jwall گفت:

    خیلی وضع خرابه دیگه واقعا آل استار چرت شده

  3. number1 گفت:

    دیگه برگزارش نکنن خیلی بهتره

  4. M-N گفت:

    چرا خیلی از این بازیکنان جدید خودشون ستاره هستن

  5. MoNST3R گفت:

    Ahhhh Are yOU kIdding me!??
    Dirk Nowitzky!
    Pleaseeeeeee
    No
    :\

  6. MoNST3R گفت:

    بلیک گریفین و آنتونی دیویس دو بازیکنی جوان و خوبی که مطمئنا باعث زیبایی دو چندان این مسابقه میشدند رفتن کنار…اگه یه تریکبی مثل کری,هاردن,تامپسون,گریفین,دیویس بود,خیلی خوب و جذاب میشد حیف شد واقعا …
    حالا دریک نویتزکی برداشتن آوردن..فصل قبل که روی نیمکت بود آخه بیشتر از چند دقیه بهش بازی ندادن که حالا دوباره انتخابش کردن میخواد بیاد واسه ما شوت منطقه ای و سه امتیازی اقدام کنه…
    حداقل دی اندره جردن یا کوای لئونارد یا کنف فرید رو میاوردن دیگه باو ببیخیاااااال اه!

  7. moein گفت:

    به پیشنهاداتون فکر میکنم .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    الکی مثلا من آدام سیلور کمیسیونر NBA هستم .
    خخخ

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *