آمار فروش جهانی لباس های بازیکنان NBA در فصل ۲۰۱۲-۱۳

آمار فروش جهانی لباس های بازیکنان NBA در فصل 2012-13-لباس لبران جیمز

روز سه شنبه لیست فروش جهانی لباس های بازیکنان NBA در فصل ۲۰۱۲-۱۳ منتشر شد و لبرون جیمز از میامی هیت در صدر  قرار گرفت.لباس لبران جیمز که در ایالات متحده نیز پرفروش ترین است،نسب به پیراهن های درک رز از شیکاگو،کوبی برایانت از لیکرز،کوین دورانت از اکلاهما و هم تیمی اش دوین وید،فروش بیشتری داشته است و در رده اول پرفروش ترین لباس های ان بی ای قرار گرفته است.

جیمز در این مورد گفت در اختیار داشتن پرفروش ترین لباس بسکتبال در جهان برای او به معنی همه چیز است.
جیمز پس از اینکه در کمپ میامی هیت در باهاماس از این موضوع مطلع شد،گفت:”این که می دونم بچه ها و مردم زیادی بازی منو می بینن،این چیزیه که بیش از هر چیزی برای من معنا داره.معنی اون برای من اینه که من همچنان الهام بخش جونا هستم و اونا به من به عنوان یه الگو نگاه می کنن.من درک می کنم،وقتی شما پیراهن یکی رو می پوشید،در واقع به اون باور و اعتقاد دارید.شما معتقدید که اون می تونه کارهای خارق العاده انجام بده.این برای تیم ما یه افتخاره و من واقعا به خاطر اون ممنونم.”
این آمار بر پایه فروش جهانی آدیداس و درست سه روز قبل از آغاز بازی های جهانی NBA در سال ۲۰۱۳،از طرف لیگ منتشر شده است.بازی های جهانی امسال ان بی ای شامل ۸ بازی پیش فصل در ۷ کشور مختلف جهان و بازی هایی از فصل عادی در روزهای ۴ دسامبر در مکزیکوسیتی و ۱۶ ژانویه در لندن است.
بسیاری از نام هایی که در صدر لیست فروش جهانی دیده می شوند – مثل رز،برایانت و دورانت – عضو تیم هایی هستند که امسال در بازی های جهانی ان بی ای بازی خواهند کرد.
پس از جیمز،رز،برایانت،دورانت و وید،نام کارملو انتونی در لیست پرفروش ترین لباس های NBA دیده می شود.دوایت هاوارد (لباس سابقش در لیکرز)،درون ویلیامز،بلیک گریفین و راجان راندو افراد بعدی این لیست هستند.استیو نش،کریس پاول،راسل وستبروک،کوین گارنت (لباس سابقش در بوستون) و جو جانسون در رده های ۱۱ تا ۱۵ این لیست فروش قرار گرفته اند.
وضعیت فروش در آمریکا نیز به این صورت است که پس از پیراهن لبران جیمز،پیراهن های رز،برایانت،دورانت،انتونی،وید،هاوارد،ویلیامز،گریفین و راندو قرار دارد.
درک رز با وجود اینکه تمام فصل گذشته را به دلیل مصدومیت زانو از دست داد،اما لباسش پرفروش ترین لباس در چین،آمریکای لاتین و اروپا است.لباس جیمز نیز در فیلیپین پرفروش ترین است.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. rpook گفت:

    ممنون بابت اطلاعاتتون.
    لطف میکنید و یه مقاله راجب تمرینات ذهنی در بسکتبال قرار بدید؟

  2. مهسا گفت:

    خدایی خیلی فاز میده همه لباستو بپوشن…!!!!! (;

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *