فیل جکسون: کوبی برایانت به بازی کردن ادامه می دهد اما شاید نه با لباس لیکرز

فیل جکسون: کوبی برایانت به بازی کردن ادامه می دهد اما شاید نه با لباس لیکرز

فیل جکسون در این مورد که فصل پیش رو آخرین فصل بازی کوبی برایانت باشد شک دارد با این وجود فکر می کند ممکن است آخرین فصل کوبی در لس آنجلس باشد.
با توجه به این موضوع که بریانت آخرین فصل از قراردادش را پیش رو دارد و پس از چند مصدومیت که به فصل های اخیر او پایان دادند، به میادین بازمی گردد، آینده‌ی او از موضوعات داغ NBA در این فصل از رقابت هاست.
فیل جکسون روز جمعه در این مورد گفت: “فکر نمی کنم امسال آخرین سال بازی کردن او باشه. به نظر می رسه آخرین سال بازیش به عنوان یه لیکرزی باشه، اما فکر می کنم این تنها چیزیه که اتفاق می افته.”
جکسون که برایانت را برای رسیدن به ۵ قهرمانی NBA مربیگری کرده است، در حال حاضر رئیس باشگاه نیویورک نیکس است. او گفت ماه گذشته به مناسبت ۳۷ سالگی برایانت پیامی برای او فرستاده است.
برایانت پس از آنکه در درفت سال ۱۹۹۶ توسط شارلوت جذب و سپس به لیکرز منتقل شد، کل دوران بازی خود تا به اینجا را در لیکرز سپری کرده است. او در فصل ۲۰۱۳-۱۴ به دلیل مصدومیت آشیل و زانو تنها ۶ بازی انجام داد و فصل گذشته نیز پس از انجام ۳۵ بازی از ناحیه‌ی شانو مصدوم شد.
جکسون گفته است بازیکنان بزرگی مانند کوبی برایانت و مایکل جردن- که جکسون به همراه او ۶ قهرمانی به دست آورده است- با وجود پا به سن گذاشتن هنوز می توانند خود را با سرعت بازی تطبیق دهند اما “بدن شما نمی تواند چنین کاری انجام دهد.”
جکسون ادامه داد: “عومل زیادی در مورد وضعیت چنین بازیکنانی دخیله. چنین عواملی می تونه مانند مجازاتی از طرف خدا یا به دلیل افزایش سن باشه. در مورد کوبی، او دو فصل پیش را در حالی پشت سر گداشته که به دلیل مصدومیت ها، خیلی زود برای او به اتمام رسید. فکر می کنم کوبی در این فصل بسیار بهتر از چیزی که مردم فکر می کنن بازی خواهد کرد و فکر می کنم بعد از سپری شدن این فصل، در زمینه بسکتبال بازی کردن، هنوز هم آینده ای در انتظار او هست، جایی که مردم ازش می پرسن ‘هنوز هم می خوای بسکتبال بازی کنی’. پس ما خواهیم دید که چی پیش میاد.”
کوبی برایانت در حال حاضر سومین بازیکن امتیازآور تاریخ لیگ است و در صورتی که بخواهد به بازی کردن ادامه دهد ممکن است نیکس به او علاقه‌مند باشد. جکسون در حال بازسازی باشگاه نیکس است که فصل گذشته رکورد ۱۷ برد و ۶۵ باخت را ثبت کرد و ممکن است بخواهد از قدرت امتیازآوری کوبی در کنار کارملو انتونی استفاده کند.
جکسون پس از فصل ۲۰۱۰-۱۱ مربیگری بسکتبال و لیکرز را کنار گذاشت و با جینی باس، رئیس فعلی باشگاه لیکرز ازدواج کرد. درک فیشر، مربی نیکس که مدت ها هم تیمی کوبی بوده است در پاسخ به سوال که آیا کوبی از بسکتبال خداحافظی خواهد کرد جواب منفی داد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. رضا گفت:

    من اصلا دوست ندارم کوبی از لیکرز بره

  2. علیرضا گفت:

    اوه اوه همینجوریش لیکرز ضعیفه ببین اگه کوبی بره چی میشه.باشگاه لیکرز ورشکست میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *