لامار اودم با مرگ دست و پنجه نرم می کند

لامار اودم با مرگ دست و پنجه نرم می کند

لامار اودم، ستاره سابق NBA روز سه شنبه پس از آنکه در روسپی خانه ای در نوادا بیهوش پیدا شد، در بیمارستان بستری شد.
به گفته یک منبع به ESPN، اودم با مرگ دست و پنجه نرم می کند و ۴۸ ساعت آینده برای این بسکتبالیست بسیار حیاتی است.
کلانتر شهر نای کانتی روز سه شنبه در بیانه ای اعلام کرد حدود ساعت ۳ و ۱۵ دقیقه بعد از ظهر، برای اودم که در روسپی خانه لاو رنچ محدوده کریستال در ایالت نوادا، بیهوش پیدا شده بود، درخواست آمبولانس شد.
پس از تثبیت شدن شرایط اودم ۳۵ ساله، او به بیمارستان Desert View منتقل شد. مقامات سپس سعی کردند اودم را به لاس وگاس منتقل کنند، اما اودم به دلیل قد بلندش در هلی کوپتر جا نشد، بنابراین با آمبولانس به بیمارستان و مرکز پزشکی Sunrise منتقل شد.
به گفته منابع، کوبی برایانت، ستاره تیم لیکرز که بازی روز سه شنبه تیمش را به دلیل مصدومیت ترک کرد، نیز در لاس وگاس است و به بیمارستان رفته است (برای اطلاع از وضعیت اودم). به گزارش لس آنجلس دیلی نیوز، میچ کاپچک، مدیر کل لیکرز نیز به بیمارستان رفته است.
دنیس هاف که مالک روسپی خانه لاو رنچ و روسپی خانه های قانونی دیگری در نوادا است، گفت که کارکنان او و اودم روز شنبه در خانه ای در لاس وگاس با هم همراه شده اند.
هاف در تماس تلفنی به اسوشیتد پرس گفت: “او فقط می خواست بزنه بیرون، خوش باشه و استراحت کنه.”
هاف گفت اودم خوشحال بوده و هر شب استراحت معمول خود را انجام می داده است اما بعد از ظهر سه شنبه که دو تن از کارکنان پس از نشنیدن صدایی از او در صبح آن روز به او سر می زنند، اودم را بیهوش پیدا می کنند که روی صورت به زمین افتاده است. آن دو پس از آنکه با راهنمایی یک اپراتور ۹۱۱ اودم را برمی گردانند، اودم استفراغ می کند.
به گفته هاف، اودم پس از رسیدن به روسپی خانه قرص وایاگرا گیاهی مصرف کرده و به دلیل خوردن مقداری کنیاک، مست بوده است، اما هاف اطلاعی در مورد اینکه آیا اودم از مواد مخدر استفاده کرده است، نداشت.
لامار اودم که در سال های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ به همراه لیکرز قهرمان ان بی ای شد، آخرین بار در سال ۲۰۱۳ در NBA بازی کرد. او اخیرا در برنامه تلویزیونی واقع نما که ازدواج چهار ساله او با کلو کارداشیان را به تصویر می کشید حضور داشت و به خاطر آن بر سر زبان ها افتاد.
به گفته یک منبع نزدیک به کارداشیان، او که در سال ۲۰۱۳ با استناد به داشتن تفاوت های غیرقابل تغییر با اودم، درخواست طلاق کرده بود، از غروب روز سه شنبه در کنار اودم در بیمارستان است.

لامار اودم

دوین وید که در زمان حضور اودم در هیت، هم تیمی او بود یکی از چندین بازیکن NBA است که در توئیتر برای اودم آرزوی سلامتی کرده اند. وید در توییتر خود نوشت: “امروز صبح برای برادرم دعا می کنم. خدایا او یکی از خوباست. لطفا حواست بهش باشه و به ندای قلبش گوش بده.”
بایرون اسکات، سرمربی لیکرز نیز پس از شکست ۱۰۷ بر ۱۰۰ تیمش مقابل ساکرامنتو کینگز، برای اودم آرزوی سلامتی کرد.
نیک یانگ، متا ورد پیس و لوک والتون، از جمله اشخاصی هستند که برای اودم آرزوی سلامتی کرده اند.
اودم بهترین سال های دوران حرفه ای خود را در لیکرز گذراند و علاوه بر به دست آوردن دو قهرمانی با این تیم، عنوان بهترین بازیکن ششم سال ۲۰۱۱ را نیز کسب کرد.
پس از آنکه اودم ۷ سال پیراهن لیکرز را پوشید، این تیم سعی کرد در جریان انتقالی چند بازیکنه برای به خدمت گرفتن کریس پاول، او را به نیو اورلینز منتقل کند. در نهایت اودم در معامله دیگری به دالاس رفت و دو سال بعد از NBA خارج شد.
به نظر می رسد بعضی از مشکلاتی که اودم قبل و در حین دوران حرفه ای خود در NBA با آنها روبرو بوده، پس از ترک کردن لیگ بدتر شده اند. از جمله این مشکلات می توان به رانندگی در حین مستی اندکی پیش از طلاقش اشاره کرد.
آخرین تیمی که اودم برای آن بازی کرد لس آنجلس کلیپرز بود که در فصل ۲۰۱۲-۱۳ او را در اختیار داشت. او در آن فصل در هر ۸۲ بازی حضور داشت و میانگین ۴ امتیاز، ۵٫۹ ریباند و ۱٫۷ پاس منجر به گل را ثبت کرد. اودم در جولای ۲۰۱۳ بازیکن آزاد شد اما تیمی خواهان او نشد.
اودم در فوریه ۲۰۱۴ با یک تیم اسپانیایی قراردادی دو ماهه امضا کرد اما یک ماه بعد به دلیل مصدومیت کمر به ایالات متحده بازگشت. او در فوریه همان سال برای بازی کردن در باقیمانده فصل با نیویورک نیکس قرارداد امضا کرد اما در بازی آخر نیویورک حضور نداشت و در جولای از ترکیب این تیم کنار گذاشته شد.
اودم در جریان فصل ۲۰۰۰-۰۱ به دلیل نقض قوانین ضد مواد مخدر لیگ، برای دومیین بار در ۸ ماه محروم شد.
لامار اودم پیش از آنکه در راند درفت سال ۱۹۹۹ به عنوان انتخاب شماره ۴ توسط کلیپرز جذب شود، یک سال در کالج رود آیلند بازی کرد. او در سال اول حضورش در لیگ در ترکیب تیم سال اولی ها قرار گرفت و پیش از آنکه بازیکن آزاد محدود شود و به میامی هیت بپیوندد، ۴ فصل در کلیپرز بازی کرد.
او از اعضای تیم ایالات متحده بود که در سال ۲۰۰۴ مدال برنز المپیک آتن را کسب کرد.
لامار جوزف اودم که در ۶ نوامبر ۱۹۷۹ در نیویورک سیتی به دنیا آمد، پس از مرگ مادرش به دلیل سرطان، هنگامی که او ۱۲ سالش بود، توسط مادربزرگش بزرگ شد. پدر اودم یک معتاد به مواد بود.
در سال ۲۰۰۶، جیدن، پسر ۶ ماهه اودن، در حالی که در گهواره اش خوابیده بود، به دلیل سندروم مرگ ناگهانی نوزاد درگذشت. او از رابطه قبلی خود یک یک دختر و یک پسر دارد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    امیدوارم سلامتیشو بدست بیاره.

  2. رضا گفت:

    بازیکن دوست داشتنی هست
    امیدوارم هر چه زودتر خوب بشه

  3. سینا میلواکی گفت:

    قرص ویاگرا احتمالا با دز بالا و مصرف کنیاک موجب ایست قلبیه اودم شده.چطوور هنوز زندس مشخص نیست

  4. مهدی گفت:

    ممنون از اخبار کاملتون
    ما هم براش آرزوی سلامتی داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *