مسابقات پیش فصل ان‌بی‌ای در چهاردهم اکتبر ۲۰۱۵

مسابقات پیش فصل ان‌بی‌ای در چهاردهم اکتبر 2015

شکست کلیپرز، بولز و اسپرز از جمله نتایج مسابقات پیش فصل ان‌بی‌ای در چهاردهم اکتبر ۲۰۱۵ بود.

در اولین دیدار چهاردهم اکتبر که ساعت ها پیش از سایر مسابقات در شهر شانگهای چین برگزار شد، تیم های لس آنجلس کلیپرز و شارلوت هورنتز به مصاف هم رفتند. شارلوت در این دیدار با نتیجه‌ی ۱۱۳ بر ۷۱ حریف خود را از پیش رو برداشت. نیکولاس باتوم از شارلوت با کسی ۱۴ امتیاز و ۱۰ ریباند، در این بازی دابل دابل کرد. این بازیکن ۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز به دست آورد. جرمی لین نیز در این بازی ۱۳ امتیاز، ۵ ریباند و ۱ پاس منجر به گل به دست آورد. جمعیت حاضر در سالن با فریاد های Linsanity خود در کوارتر نخست این بازی، خاطره‌ی روزهایی که جرمی لین به پدیده‌ی لیگ تبدیل شده بود را زنده کردند.

کسب ۲۰ امتیاز توسط رجی جکسون به دیترویت پیستونز کمک کرد تا میزبان خود شیکاگو بولز را با نتیجه‌ی ۱۱۴ بر ۹۱ مغلوب کند. جکسون در این بازی ۳ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی نیز به دست آورد. امتیازآورترین بازیکن بولز نیز ایتوان مور با ۱۶ امتیاز بود.

آتلانتا هاوکس با کسب سومین پیروزی خود در مسابقات پیش فصل، سومین شکست سن آنتونیو اسپرز را رقم زد. هاوکس در این مسابقه خانگی با نتیجه‌ی ۱۰۰ بر ۸۶ اسپرز را شکست داد. جف تیگ با کسب ۱۹ امتیاز، ۵ ریباند و ۳ پاس منجر به گل، از بازیکنان شاخص هاوکس در این مسابقه بود. لامارکوس آلدریج از سن آنتونیو به دلیل مصدومیت دراین مسابقه غایب بود.

نتایج و هایلایت های مسابقات پیش فصل ان‌بی‌ای در چهاردهم اکتبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
لس آنجلس کلیپرز ۷۱ ۱۱۳ شارلوت هورنتز دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۸۹ ۸۷ تورنتو رپتورز دانلود
بروکلین نتز ۱۰۵ ۱۰۹ بوستون سلتیکس دانلود
شیکاگو بولز ۹۱ ۱۱۴ دیترویت پیستونز دانلود
آتلانتا هاوکس ۱۰۰ ۸۶ سن آنتونیو اسپرز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. علیرضا گفت:

    ایول سلتیکس همینجوری برو

  2. علیرضا گفت:

    شیکاگو چه داره ضعیف و ضعیف تر میشه.از وقتی که مایکل جردن رفته روز به روز داره ضعیف تر میشه.فصل قبل که خوب نتونست اونقدر که باید بازی کنه.دوفصل قبل هم از این بدتر!این فصل هم مثل اینکه قراره حتی بدتر از فصل قبل بازی کنه.

  3. علیرضا گفت:

    خوبی درفت اینه که بازیکنای خوبتر میان تو تیمهای ضعیعتر و اونا رو قوی میکنن.مثلا تیمهایی مثل نیویورک و فیلادلفیا به دلیل انتخاب بهترین پیک های درفت الان همه حریفان خودشون رو شکست دادن.یا شارلوت هورنتز هم به همین وضع و انگار که رو خودشون هم خیلی خرج و تمرین کردن که الان دارن بهتر بازی میکنن.خداکنه امسال رقابت بین همه تیمها باشه.نه بین چند تیم.

  4. M-N Oklahoma.city.thunder گفت:

    این فصل دیگه قهرمانی برای اوکلاهماست البته خیلی امیدوارم

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *