لبران جیمز احتمالا ادامه پیش فصل را از دست خواهد داد

لبران جیمز احتمالا ادامه پیش فصل را از دست خواهد داد

به گفته منابع به ESPN.com، لبران جیمز در اوایل این هفته یک تزریق ضد التهابی روی کمر خود داشته است که احتمال دارد باعث غیبت او در مسابقات باقی مانده‌ی کلیولند کولیرز در پیش فصل شود.
به گفته منابع جیمز با درد کمر کنار آمده است اما این تزریق از روی احتیاط انجام شده است تا این بازیکن از زمان باقی مانده تا شروع فصل نهایت استفاده را ببرد و برای آغاز فصل عادی آماده باشد. کولیرز در حال حاضر کایری ایروینگ (زانو)، ایمان شامپرت (مچ دست)، کوین لاو (شانه) را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. علاوه بر آن تریستان تامپسن به دلیل به بن رسیدن مذاکراتش برای امضای قرارداد جدید، همچنان در اردوی تیم حضور ندارد.
با توجه به این نکته با آغاز فصل جیمز احتمالا مجبور است بار سنگین تیم در ابتدای فصل را به دوش بکشد تا سایر بازیکنان از بند مصدومیت رها شوند، کلیولند در تلاش است تا اقدامات لازم برای این موقعیت را انجام دهد. تیموفی مازگوو و اندرسون وریژائو نیز گرچه هم اکنون بازی می کنند، اما هر دو عمل های جراحی را پشت سر گذاشته اند.
دیوید بلت، سرمربی کلیولند، روز پنجشنبه گفت ممکن است جیمز هفته آینده در دو بازی آخر تیم در پیش فصل به میدان نرود اما اشاره ای به مصدومیت جیمز نکرد. جیمز تاکنون تنها در دو بازی از پنج مسابقه پیش فصل تیمش به میدان رفته است.
کولیرز احتمال حضور لبران در آخرین بازی پیش فصل که روز دوشنبه در برابر موریکس برگزار می شود را رد نکرده است. این تیم در حال ارزیابی این نکته است که مزایای بازی کردن جیمز و کوین لاو در کنار هم برای هماهنگی، بیشتر است یا یک یا دو روز استراحت دادن به جیمز.
کولیرز که در بازه هایی از پیش فصل جی.آر. اسمیت و متیو دلاویدوا را به دلیل مصدومیت های جزئی با توان کامل در اختیار نداشته است، در بازی های آماده سازی اسفناک ظاهر شده است. آنها تاکنون رکورد ۰ برد و ۵ باخت را ثبت کرده اند و بلت نتوانسته است ترکیب هایی را که ترجیح می داده در پیش فصل استفاده کند، به زمین بفرستد.
بلت پس از شکست ۸۵ بر ۱۰۷ تیمش مقابل ایندیانا پیسرز در روز پنجشنبه گفت: “در حال حاضر اصلا خوشحال نیستم. این هفته، هفته‌ی سختی بوده است.”
جیمز در یک دهه گذشته با مشکلات کمر دست به گریبان بوده است و برای بهبود آن تزریق هایی در گذشته انجام داده است. به گفته دیوید گریفین، مدیرکل کلیولند، جیمز در ژانویه گذشته و در جریان استراحت و توانبخشی دو هفته ای خود در میانه های فصل، تزریق مشابهی داشته است. اما بر خلاف تزریق فصل گذشته، تزریق کنونی برای کاهش التهابی است که به دلیل سخت کار کردن به وجود آمده است.
جیمز در طول سالیان اقدامات مختلفی برای محدود کردن درد پشت خود انجام داده است که استفاده از تکنیک های کششی، یوگا و وزن کم کردن از جمله آنها بوده است.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۷ پاسخ

  1. رضا گفت:

    خیلی حیفه همچین بازیکنایی مصدوم بشن
    کلی از جذابیت NBA به حضور بازیکنایی مثله لبرونه
    امیدوارم هر چه زودتر خوب بشه

  2. mlbj گفت:

    امیدوارم به شروع فصل برسه

  3. علیرضا گفت:

    حیف شد کاش تو فصل عادی اینا مصدوم میشدن.کاوالیرز اخر میشد

  4. alik گفت:

    هیچ وقت مصدومیت خوب نیست حالا واسه هر بازیکنی امیدوارم زودتر خوب بشه

  5. KING JAMES گفت:

    امیدوارم لبرون به بازیهای فصل عادی برسه

  6. sina777 گفت:

    علیرضا فازت چیه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *