لبران جیمز بازیکن آزاد خواهد شد

لبران جیمز بازیکن آزاد خواهد شد

ریچ پاول، نماینده لبران جیمز، به تیم میامی هیت اعلام کرده است که این بازیکن خواهان فسخ زودهنگام قرارداد خود است و روز یکم جولای بازیکن آزاد نامحدود خواهد شد.
بازیکن آزاد شدن به معنای تصمیم جیمز برای جدایی از میامی هیت نیست.
لبران جیمز، برنده‌ی ۴ باره‌ی جایزه MVP ان بی ای، تا روز ۳۰ ژوئن فرصت داشت تا در مورد دو سال پایانی قرارداد خود با هیت تصمیم گیری کند. طبق قرارداد، برنامه ریزی شده بود که این بازیکن برای فصل آینده ۲۰ میلیون دلار و و برای فصل پس از آن ۲۲٫۷ میلیون دلار دریافت کند.
پس از شکست میامی هیت مقابل سن آنتونیو اسپرز در بازی پنجم فینال، جیمز به خبرنگاران گفته بود قبل از در نظر گرفتن و فکر کردن در مورد گزینه های قرارداد خود، به همراه خانواده اش به تعطیلات خواهد رفت.
جیمز نشان داد که از فرصتی که برای بازیکن آزاد شدن دارد استقبال می کند و همان سطح از انعطاف پذیری که در تابستان ۲۰۱۰ داشت را امسال نیز خواهد داشت؛ زمانی که پس از گذراندن ۷ فصل اول حضورش در لیگ در کلیولند، با میامی هیت قرارداد امضا کرد.
در ۴ فصل حضور این بازیکن در هیت، این تیم ۴ بار به فینال NBA راه یافته و ۲ قهرمانی به دست آورده است.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۲ پاسخ

  1. pierce گفت:

    یعنی امکان داره با هیت یه قرارداد بالاتر ببنده دوباره ؟ ؟‌

    هنوز معلوم نیست بجز هیت به چه تیمهایی فک کرده ؟

    • admin گفت:

      همون طور که قبلا تو این مطلب نوشتم ممکنه BIG 3 میامی برای جذب یه ستاره دیگه مثل کارملو انتونی (یا کایل لوری از تورنتو) تصمیم بگیرن که قراردادهای فعلیشون رو فسخ کنن و قراردادهای جدیدی با مبالغ کمتر با هیت امضا کنن تا میامی توان مالی لازم برای جذب یه ستاره دیگه رو داشته باشه. اگه تو چند روز آینده دوین وید و کریس باش هم قراردادهاشونو فسخ کنن احتمال اجرای این سناریو به شدت افزایش پیدا می کنه. در غیر این صورت احتمالش کمه (گرچه صفر نیست) که جیمز برای بستن قرارداد با مبلغ بالاتر با هیت قراردادشو فسخ کرده باشه.
      این که به چه تیم هایی فکر کرده که مشخص نیست اما لبران همیشه گفته که همه ی گزینه ها رو در نظر می گیره. تیم هایی مثل لیکرز، کلیولند، آتلانتا و هیوستون، تیم هایی هستن که می تونن با انجام نقل و انتقالاتی، امکان مالی لازم برای جذب لبران رو فراهم کنن و شایعاتی هم در مورد علاقه‌مندی اونا به لبران منتشر شده.

  2. خود لبرون جیمز گفته که فقط به برد فکر میکنه و هر تیمی که قوی باشه بازیکنای سطح بالای تو پستا باشن صد در صد لبرونم میره اونجا و بنظرمن مشکل از میامیه نه لبرون یکی از مشکلای بزرگشو ناینکه و چوبشم تو بازی های حساس خوردن نداشتن یه گارد راس توپ پخش کن و امتیاز آور خوب و پست پنج شونم ضعفای داره و اگه لبرون بره هیچ مشکلی درست نخواهد شد اگه جیمز بره واقعا واقعا به وید که رفیق فابریکشم هس خیلی بر میخوره در کل رفتن جیمز کل مجهولات ان بی ای رو بهم میزنه…….در جواب ادمین جان عزیزم بگم که:لیکرز:پیوستن کارملو انتونی به لیکرز خیلی خیلی جدی تر از پیوستن جیمز هس و با عقلم جور در نمیاد که دو تا رقیب برایانت و جیمز هم تیمی بشن همون بهتر که نره.کلیولند:اگه من جای رییس باشگاه کلیولند بودم دیگه اسم لبرونم نمیاوردم دیگه چه برسه پیشنهادم بهش بدم اگه لبرون خواهشم کرد که میخاد بیاد کلیولند من راهش نمیدم آره انقد دلمون از دست لبرون خونه.آتلانتا:پیشنهاد آتلانتا هم فقط واسه اسم در کردنه حیف لبرون نیس بره آتلانتا منی که الان تو هیچ تیمی نیستم به آتلانتا نمیرم انقد بنظرمن در بوداغونه.هوستون که دیگه حرفشو نزن هیچ راهی نداره که لبرون بره.

  3. mlbj گفت:

    در جواب I am Boston : کلیولند باید از خداش هم باشه که لبرون برگرده که می دونم بر نمی گرده مگه لبرون باید تو کلیولند می موند تا مثل ملو و هاوارد حسرت جام به دلش بمونه؟

  4. منم در جواب زاخار بسکتبالیستم بگم که شما خبر دارید که لول دنگ بازیکن انگلیسی و پست سه شیکاگو اومده کلیولند؟؟؟

  5. mlbj گفت:

    نه فقط شما خبر داری در ضمن برو بوستونتو جمع کن

  6. مشکل از ما سلتیکساست که میخایم به mlbj بفهمونیم که درست صحیت کنه و مث آدم بشه طرفدار تیم نه بازیکن که حالیش نمیشه.

  7. mlbj گفت:

    من همیشه با افتخار میگم طرفدار لبرون نه تیم و هر جا بهر طرفدار اون تیمم چون ازهمون اول وقتی nba رو دنبال کردم لبرون رو دوست داشتم

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *