لیگ CBA در بیست و نهم نوامبر ۲۰۱۵

لیگ CBA در بیست و نهم نوامبر 2015

مرحله‌ی یازدهم لیگ CBA در بیست و نهم نوامبر ۲۰۱۵ برگزار شد.

در یکی از مسابقات امروز بیکنگ فلای دراگن میزبان گواندونگ بود که بازی را با نتیجه‌ ۸۵ بر ۱۰۷ بر حریف خود واگذار کرد. مهدی کامرانی در این دیدار ۲۰ امتیاز، ۴ ریباند و ۷ پاس منجر به گل برای بیکنگ کسب کرد. کامرانی دومین بازیکن امتیازآور تیمش در این مسابقه بود. برای تیم حریف نیز یی جیانلیان، بازیکن کهنه کار چینی، ۲۹ امتیاز، ۵ ریباند و ۱ بلاک شات به دست آورد.

دومین رویارویی صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی در فصل ۲۰۱۵-۱۶ لیگ بسکتبال چین، با برتری تیم بهرامی پایان یافت. ژیجیانگ چوژو امروز میزبان سیچوان بلو والز بود و در وقت اضافه اول توانست با نتیجه‌ی ۱۱۶ بر ۱۱۴ حریف خود را مغلوب کند. به این ترتیب دومین شکست سیچوان در این فصل از رقابت ها رقم خورد. صمد نیکخواه بهرامی در این مسابقه ۱۲ امتیاز، ۴ ریباند، ۱ بلاک شات، ۳ توپ ربایی و ۱ پاس منجر به گل به دست آورد. حامد حدادی نیز ۲۹ امتیاز، ۲۱ ریباند، ۳ بلاک شات و ۳ پاس منجر به گل برای سیچوان کسب کرد.

تیم های بازیکنان ایرانی لیگ بسکتبال چین، روز دوم دسامبر در مرحله‌ی دوازدهم این لیگ به مصاف حریفان می روند.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *