لیگ بسکتبال چین در سیزدهم نوامبر ۲۰۱۵

لیگ بسکتبال چین در سیزدهم نوامبر 2015

لیگ بسکتبال چین در سیزدهم نوامبر ۲۰۱۵ با ثبت یک پیروزی و دو شکست برای تیم های بازیکنان ایرانی همراه بود.

تیم بسکتبال سیچوان بلو والز با برتری مقابل حریف خود، پنجمین برد خود در مسابقات فصل ۲۰۱۵-۱۶ را کسب کرد. سیچوان امروز میزبان شانشی ژانگیو بود که این بازی را با برتری ۱۱۷ بر ۹۸ پایان داد تا همچنان بدون شکست باقی بماند. حامد حدادی با کسب ۲۶ امتیاز و ۲۲ ریباند در این بازی، اولین آمار ۲۰/۲۰ خود در این فصل از رقابت های لیگ چین را ثبت کرد. حدادی در این بازی ۱۲ بار پشت خط پرتاب پنالتی قرار گرفت که هر ۱۲ پرتاب خود را وارد سبد کرد. او در این مسابقه ۲ بلاک شات و ۸ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. تیم حدادی یکی از دو تیم بدون شکست لیگ چین تا پایان بازی های امروز است.

صمد نیکخواه بهرامی و هم تیمی هایش در ژیجیانگ چوژو میزبان تیم صدرنشین شینجیانگ گوانگهو بودند که با نتیجه‌ی ۱۰۰ بر ۱۰۹ مغلوب حریف شدند. بهرامی در این مسابقه ۱۴ امتیاز، ۸ ریباند و ۳ پاس منجر به گل برای ژیجیانگ به دست آورد.

بیکنگ فلای دراگن میهمان جیانگسو تونگشی بود که بازی را با نتیجه‌ی ۹۳ بر ۹۹ به حریف خود واگذار کرد. مهدی کامرانی در اولین رویارویی با تیم فصل گذشته خود، عملکرد خوبی داشت و کار خود را با کسب ۱۹ امتیاز، ۸ ریباند، ۳ توپ ربایی و ۴ پاس منجر به گل برای بیکنگ به اتمام رساند؛ گرچه نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

مسابقات بسکتبال لیگ چین روز ۱۵ نوامبر دنبال خواهد شد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *