لیگ بسکتبال چین در یازدهم نوامبر ۲۰۱۵

لیگ بسکتبال چین در یازدهم نوامبر 2015

یک شکست و دو پیروزی، نتایجی بود که تیم های بازیکنان ایرانی لیگ بسکتبال چین در یازدهم نوامبر ۲۰۱۵ ثبت کردند.

درخشش مهدی کامرانی نتوانست مانع از ثبت دومین شکست تیمش در لیگ بسکتبال چین شود. پیکنگ فلای دراگنز امروز میزبان شاندونگ بود که با نتیجه‌ی ۱۰۲ بر ۱۰۸ مغلوب حریف خود شد. کامرانی در این دیدار ۳۴ امتیاز، ۷ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۵ توپ ربایی برای پیکنگ ثبت کرد. این بازیکن در این مسابقه ۷ شوت از ۱۴ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کرد و امتیازآورترین بازیکن تیمش بود. مایکل بیزلی با ۴۹ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۳ بلاک شات، بهترین بازیکن شاندونگ و این بازی بود.

ژیجیانگ چوژو میزبان بیجینگ شوگنگ بود که موفق شد با نتیجه‌ی ۱۱۰ بر ۱۰۷ حریف خود را مغلوب کند. صمد نیکخواه بهرامی در این بازی ۱۹ امتیاز، ۴ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۴ پاس منجر به گل برای ژیجیانگ به دست آورد. برای بیجینگ نیز استفن ماربری ۲۵ امتیاز، ۵ ریباند و ۸ پاس منجر به گل کسب کرد.

حامد حدادی و تیمش برای کسب چهارمین برد فصل، تیم فصل گذشته حدادی را از پیش رو برداشتند. سیچوان بلو والز امروز میزبان چینگدائو دابل استار بود که این بازی را با برتری ۱۳۴ بر ۱۱۸ پایان داد. حدادی در این بازی ۲۳ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۱ بلاک شات، ۱ توپ ربایی و ۶ پاس منجر به گل به دست آورد و به تیمش کمک کرد تا در مسابقات این فصل همچنان بدون شکست باقی بماند.

لیگ بسکتبال چین در روز ۱۳ نوامبر پیگیری خواهد شد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *