نتایج و هایلایت های بسکتبال NBA در یازدهم نوامبر ۲۰۱۵

نتایج و هایلایت های بسکتبال NBA در یازدهم نوامبر 2015

مسابقات بسکتبال NBA در یازدهم نوامبر ۲۰۱۵ با انجام یازده بازی پیگیری شد.

شوت لی آپ کدی زلر در ۰٫۶ ثانیه مانده به پایان بازی، پیروزی تیمش برابر نیکس را رقم زد. شارلوت هورنتز امروز میزبان نیویورک نیکس بود که این بازی را با برتری ۹۵ بر ۹۳ پایان داد. زلر در ثانیه‌ی پایانی این بازی پاسی را که اسپنسر هاز از پشت خط عرضی به او داد وارد سبد کرد. در ادامه کریستاپس پورزینجس از نیویورک شوت سه امتیازی خود را وارد سبد کرد اما داوران پس از بازبینی فیلم اعلام کردند شوت پورزینجس پس از پایان وقت از دستانش رها شده است. نیکولاس باتوم از شارلوت در این دیدار ۲۴ امتیاز، ۵ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد.

بوستون سلتیکس در تی‌دی گاردن میزبان ایندیانا پیسرز بود که بازی را با نتیجه‌ی ۹۱ بر ۱۰۲ به حریف خود واگذار کرد. پاول جرج از پیسرز با کسب ۲۶ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. بازیکنان بوستون در این دیدار تنها ۴ شوت از ۲۴ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند. اوری بردلی، گارد تیم بوستون که در بازی قبلی تیمش مصدوم شده بود در این مسابقه به میدان نرفت.

دالاس موریکس میزبان لس آنجلس کلیپرز بود که توانست با نتیجه‌ی ۱۱۸ بر ۱۰۸ حریف خود را مغلوب کند. دیرک نویتزکی در این مسابقه ۳۱ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۱ پاس منجر به گل به دست آورد. فروارد کهنه کار آلمانی ۱۱ شوت از ۱۴ اقدام (۵ شوت از ۶ اقدام سه امتیازی) خود در این بازی را وارد سبد کرد. دی‌آندره جردن از کلیپرز که قرار بود در فصل نقل وا نتقالات به دالاس بپیوندد اما ناگهان تصمیم خود را عوض کرد، در این دیدار بارها توسط هواداران موریکس هو شد. دالاس در این بازی تاکتیک hack-a-Jordan را اجرا کرد و جردن را ۹ بار پشت خط پرتاب پنالتی قرار داد که حاصل آن تنها ۳ امتیاز بود.

بروکلین نتز پس از هفت شکست متوالی، سرانجام اولین پیروزی فصل خود را به دست آورد. نتز امروز میهمان هیوستن راکتس بود که توانست با نتیجه‌ی ۱۰۶ بر ۹۸ حریف خود را مغلوب کند. بازیکنان بروکلین در دقایق پایانی این بازی و در حالی که نتیجه ۹۳ بر ۹۳ مساوی بود، ۶ امتیازی پی در پی به دست آوردند و اختلاف امتیازی ایجاد کردند که به آنها برای پیروزی در این مسابقه کمک کرد. بویان باگدانویچ که به عنوان بازیکن ذخیره برای نتز به میدان آمد، در این بازی ۲۲ امتیاز، ۹ ریباند و ۳ پاس منجر به گل به دست آورد. از سال ۲۰۰۶ این اولین بار است که نتز در خانه راکتس پیروز شده است.

گلدن استیت واریورز با غلبه بر ممفیس گریزلیز، نهمین برد متوالی خود را ثبت کرد تا بهترین شروع تاریخ خود را تکرار کند. گلدن استیت در این دیدار خارج از خانه با نتیجه‌ی ۱۰۰ بر ۸۴ ممفیس را از پیش رو برداشت. استفن کری در این بازی ۲۸ امتیاز، ۵ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۵ توپ ربایی و ۱ بلاک شات ثبت کرد. اندرو بوگت از واریورز که در شش بازی گذشته تیمش به دلیل مصدومیت غایب بود، در این بازی حدود ۱۵ دقیقه بازی کرد. گلدن استیت تنها به یک پیروزی دیگر نیاز دارد تا رکورد بهترین شروع خود که در فصل ۱۹۶۰-۶۱ ثبت شده است (۹ برد و ۰ باخت) را بشکند.

اولین بازگشت لامارکوس آلدریج به مدا سنتر پس از جدایی از تریل بلیزرس، با پیروزی همراه بود. سن آنتونیو اسپرز امروز میهمان پرتلند تریل بلیزرس بود که این بازی را با برتری ۱۱۳ بر ۱۰۱ پایان داد. آلدریج که در این دیدار برای اولین بار به خانه‌ی سابق خود بازگشته بود، ۲۳ امتیاز، ۶ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات برای اسپرز به ثبت رساند.

نتایج و هایلایت های بسکتبال NBA در یازدهم نوامبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شارلوت هورنتز ۹۵ ۹۳ نیویورک نیکس دانلود
اورلاندو مجیک ۱۰۱ ۹۹ لس آنجلس لیکرز دانلود
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۱۰۳ ۱۱۹ تورنتو رپتورز دانلود
بوستون سلتیکس ۹۱ ۱۰۲ ایندیانا پیسرز دانلود
آتلانتا هاوکس ۱۰۶ ۹۸ نیو اورلینز پیکانز دانلود
دالاس موریکس ۱۱۸ ۱۰۸ لس آنجلس کلیپرز دانلود
هیوستن راکتس ۹۸ ۱۰۶ بروکلین نتز دانلود
ممفیس گریزلیز ۸۴ ۱۰۰ گلدن استیت واریورز دانلود
دنور ناگتز ۱۰۳ ۱۰۲ میلواکی باکز دانلود
ساکرامنتو کینگز ۱۰۱ ۹۲ دیترویت پیستونز دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۱۰۱ ۱۱۳ سن آنتونیو اسپرز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۹ پاسخ

  1. sina777 گفت:

    از دالاس متنفرم یه تیم پیر مزخرف

  2. علیرضا گفت:

    منم از دالاس زیاد خوشم نمیاد ولی اینو بدون که ارزش تیم های پیر از تیمهای جوان بیشتره و تیم لیکرز هم از اولین تیمهای nba هستش و ارزش بالایی داره و پیرتره و شاید الان ضعیف باشه ولی ارزش اون از تیمی مثل شارلوت هورنتز خیلی بیشتره دالاس هم همینطور

  3. علیرضا گفت:

    ایول استفن کوری و واریرز امسال هیچ تیمی نمیتونه جلو رو بگیره و شاید میشه گفت تو شرق دارای رقابت بیشتری هستیم.بین نیویورک و کلیولند و هاوکس و یه کم سلتیکس.بروکلین نتز امسال هیچ کاری نمیتونه بکنه

  4. Matinjames گفت:

    هایلایت بازی گلدن استیت دانلود نمیشه

  5. مهرداد گفت:

    به نظر میاد هایلایت بازی گلدن و ممفیس مشکل داره. اگه میشه چکش کنید.
    مرسی

  6. جنگجو گفت:

    اگه اشتباه نکنم وای یرز تنها تیمی شد که به عنوان مدافع قهرمانی همچین رکوردی داره. صبح اینو تو زیرنویس دیدم درسته احمد آقا؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *