ویلسون چندلر فصل ۲۰۱۵-۱۶ را از دست خواهد داد

ویلسون چندلر فصل 2015-16 را از دست خواهد داد

ویلسون چندلر، فروارد تیم دنور ناگتز تحت عمل جراحی مفصل ران راست قرار خواهد گرفت و انتظار می رود فصل ۲۰۱۵-۱۶ را از دست بدهد.
چندلر در پیش فصل دچار پارگی غضروف لابروم شد و در هیچ از ۷ بازی اول دنور در فصل عادی به میدان نرفت. فرآیند بازیابی کامل او شش ماه طول خواهد کشید.
چندلر ۲۸ ساله تابستان امسال قرارداد ۴ ساله ای به مبلغ ۴۶ میلیون دلار بار دنور امضا کرد.
چندلر در فوریه ۲۰۱۱ به عنوان بخشی از قراردادی که طی آن کارملو انتونی به نیویورک منتقل شد، به دنور آمد و از آن زمان تاکنون همواره با مصدومیت ها دست و پنجه نرم کرده است. او ۱۳ بازی از ۱۴ بازی آخر فصل ۲۰۱۱-۱۲ و ۳۵ بازی از فصل ۲۰۱۲-۱۳ را به دلیل مصدومیت مفصل ران راست از دست داد.
او در ماه ژانویه ۲۰۱۳ به ترکیب دنور بازگشت و با ثبت میانگین ۱۳٫۱ امتیاز و ۵٫۱ ریباند در ۴۳ بازی، به ناگتز کمک کرد تا فصل را با ۵۷ برد که بیشترین برد تاریخ این باشگاه در فصل عادی است، به پایان برساند.
چندلر در فصل گذشته بهترین عملکرد حود از فصل ۲۰۰۸-۰۹ که در ترکیب نیویورک بازی می کرد را به نمایش گذاشت. او در فصل ۲۰۱۴-۱۵ در ۷۸ بازی حضور داشت و میانگین ۱۳٫۹ امتیاز و ۶٫۱ ریباند را ثبت کرد.
این بازیکن که در راند اول درفت ۲۰۰۷ توسط نیکس جذب شد، در دوران ۸ ساله حضورش در لیگ متوسط ۱۳٫۷ امتیاز و ۵٫۳ ریباند را ثبت کرده است.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *