لیگ بسکتبال چین در هشتم نوامبر ۲۰۱۵

لیگ بسکتبال چین در هشتم نوامبر 2015

لیگ بسکتبال چین در هشتم نوامبر ۲۰۱۵ با ثبت سه پیروزی برای تیم های بازیکنان ایرانی پیگیری شد.

در یکی از بازی های امروز مهدی کامرانی و هم تیمی هایش در بیکنگ فلای دراگنز میهمان شانگشی ژانگیو بودند که این بازی را با برتری ۱۰۷ بر ۹۷ به پایان رساندند. کامرانی در این مسابقه ۴۵ دقیقه و ۳۵ ثانیه برای بیکنگ بازی کرد و ۹ امتیاز، ۴ ریباند، ۱ بلاک شات، ۴ توپ ربایی و ۸ پاس منجر به گل به دست آورد.

ژیجیانگ چوژو میهمان فوجیان بود که توانست میزبان خود را با نتیجه‌ی ۱۱۶ بر ۱۰۵ مغلوب کند. صمد نیکخواه بهرامی در ۳۸ دقیقه و ۳۹ ثانیه ای که در زمین بود، ۱۷ امتیاز، ۳ ریباند، ۲ توپ ربایی و ۵ پاس منجر به گل برای ژیجیانگ ثبت کرد و تیمش را برای کسب اولین پیروزی فصل یاری کرد.

سیچوان بلو والز با درخشش حامد حدادی، با نتیجه‌ی ۱۱۱ بر ۱۰۵، میزبان خود شاندونگ را از پیش رو برداشت. حدادی در این بازی ۱۰ شوت از ۱۶ اقدام خود را وارد سبد کرد و ۲۷ امتیاز، ۲۰ ریباند، ۲ بلاک شات و ۳ پاس منجر به گل کسب کرد. برای تیم حریف نیز مایکل بیزلی ۲۲ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۲ پاس منجر به گل ثبت کرد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. harden-kobe گفت:

    مایکل بیزلی مگه تو میامی نبود؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *