نتایج و هایلایت های NBA در هشتم نوامبر ۲۰۱۵

نتایج و هایلایت های NBA در هشتم نوامبر 2015

پیروزی کلیولند، نیویورک و میامی از مهمترین نتایج بسکتبال NBA در هشتم نوامبر ۲۰۱۵ بود.

لبران جیمز و کلیولند کولیرز با غلبه بر ایندیانا پیسرز، ششمین پیروزی متوالی خود را به دست آوردند. کلیولند امروز میزبان ایندیانا بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۱ بر ۹۷ حریف خود را مغلوب کند. لبران جیمز علی رغم مصدومیت جزئی از ناحیه پا، در این مسابقه ۲۹ امتیاز، ۶ ریباند و ۴ پاس منجر به گل به دست آورد. این بازیکن در کوارتر سوم مسابقه، ۹۰۱۸امین فیلد گل دوران حرفه ای خود را ثبت کرد تا با پشت سر گذاشتن جری وست، به رده‌ی نوزدهم تاریخ لیگ از این نظر برسد. کوین لاو نیز ۲۲ امتیاز، ۱۹ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۳ بلاک شات برای کلیولند ثبت کرد. شاخص ترین بازیکن ایندینا نیز پاول جرج بود که کار خود را با ۳۲ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۶ پاس منجر به گل به اتمام رساند. جوئی کرافورد، یکی از داوران این مسابقه در کوارتر سوم از ناحیه‌ی زانوی راست مصدوم شد و پس از ترک زمین دیگر به میدان بازنگشت.

لس آنجلس لیکرز در مسابقه ای که ممکن است آخرین حضور کوبی برایانت در مدیسون اسکوئر گاردن باشد، مقابل نیویورک نیکس شکست خورد. نیویورک در این بازی با نتیجه‌ی ۹۹ بر ۹۵ مقابل حریف به برتری رسید. برایانت که حدود ۲۰ سال پیش اولین امتیاز خود در NBA را در همین سالن کسب کرد، در این بازی ۱۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی ثبت کرد. کوبی هنگام خروج از زمین پس از پایان بازی مورد تشویق طرفداران قرار گرفت. کارملو انتونی در این بازی ۲۴ امتیاز، ۸ ریباند و ۲ پاس منجر به گل کسب کرد.

میامی هیت در امریکن ایرلاینز آرینا پذیرای تورنتو رپتورز بود و توانست با نتیجه‌ی ۹۶ بر ۷۶ حریف خود را از پیش رو بردارد. این بازی تا پایان نیمه اول پایاپای دنبال می شد اما میامی کوارترهای سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۳۰ بر ۱۶ و ۲۲ بر ۱۳ به سود خود پایان داد تا دومین شکست فصل تورنتو را به اسن تیم تحمیل کند. کریس باش در این بازی ۲۳ امتیاز، ۸ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. حسن وایت‌ساید با ۲۰ امتیاز، ۱۱ ریباند،۱ توپ ربایی و ۶ بلاک شات، دیگر بازیکن شاخص میامی بود. جرالد گرین که به تازگی از بیمارستان مرخص شده است در این مسابقه همراه میامی نبود. دوین وید با ۱۲ امتیازی که در این مسابقه به دست آورد، اسکاتی پیپن را پشت سر گذاشت و به رده‌ی ۵۱ام امتیازآورترین بازیکنان تاریخ لیگ رسید. دیماری کرول از تورنتو به دلیل احساس درد در پاشنه‌ی پای راست، در این مسابقه بازی نکرد.

نتایج و هایلایت های NBA در هشتم نوامبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
کلیولند کولیرز ۱۰۱ ۹۷ ایندیانا پیسرز دانلود
نیویورک نیکس ۹۹ ۹۵ لس آنجلس لیکرز دانلود
میامی هیت ۹۶ ۷۶ تورنتو رپتورز دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۱۲۴ ۱۰۳ فینیکس سانز دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۱۰۳ ۱۲۰ دیترویت پیستونز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. جنگجو گفت:

    دیترویت خیلی خوب برده کوارتر آخر ۴۱-۱۱ از بلیزرز جلو افتاده. جکسون ۴۰ امتیاز درامند ۲۹ امتیاز ۲۷ ریباند…
    کل دوران بازی درامند ۷ تا بازی بالای ۲۰ تا ریباند داشته که این فصل فکر کنم ۴ تا بازی بالای ۲۰ ریباند…بی نظیره همچین رکوردی

  2. جنگجو گفت:

    ببخشید ۷ تا بازی حداقل ۲۰ ریباند و ۲۰ امتیاز داشته درامند. این فصل ۳ تا اگه اشتباه نکنم

  3. kiiiiiing گفت:

    ببینیم دیترویت و دراموند با واریورز چکار میتونن بکنند

  4. جنگجو گفت:

    کلا سطح بازی ها خیلی بالا رفته روز به روز بازیکنا پیشرفت میکنن. دیترویت با وای یرز دو بار تو یک فصل بازی میکنن و معمولا واری یرز میبره. حالا بیاد تا فردا صبح مونده.
    ولی کلیولند یه چهار باری با دیترویت بازی داره

  5. wardell 30 گفت:

    گلدن استیت واریورز امسال هم یک پای فینال هست، دیترویت نمیتونه کاری بکنه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *