نتایج و هایلایت های بسکتبال ان‌بی‌ای در ۳۰ نوامبر ۲۰۱۴

نتایج و هایلایت های بسکتبال ان‌بی‌ای در 30 نوامبر 2014

رقابت های بسکتبال ان‌بی‌ای در ۳۰ نوامبر ۲۰۱۴ با برگزاری هشت مسابقه پیگیری شد. شکست تیم های ایالت نیویورک و پیروزی مجیک و لیکرز، از مهمترین نتایج امروز بود.

تیم بسکتبال بروکلین نتز با قبول شکست خانگی مقابل شیکاگو بولز، نهمین باخت فصل خود را تجربه کرد. این تیم امروز در بارکلیز سنتر میزبان بولز بود که با نتیجه‌ی ۸۴ بر ۱۰۲، مغلوب حریف شد. جیمی باتلر و پاو گسول از بولز، به ترتیب با ۲۶ و ۲۵ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکنان بولز در این مسابقه بودند. باتلر در این دیدار ۴ ریباند و ۵ پاس منجر به گل نیز به دست آورد.

دوین وید در بازگشت خود به ترکیب میامی هیت، به تیمش کمک کرد تا نیویورک نیکس را از پیش رو بردارد. هیت در این بازی خارج از خانه با نتیجه‌ی ۸۶ بر ۷۹، نیکس را مغلوب کرد. دوین وید که ۷ بازی گذشته تیمش را به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه عضلات پشت ران از دست داده بود، در این بازی ۲۷ امتیاز، ۵ ریباند و ۵ پاس منجر به گل کسب کرد. وید در این ۱۱ شوت از ۱۸ اقدام خود در این بازی را وارد سبد کرد. کارملو انتونی از نیکس نیز پس از غیبت در ۲ بازی، در این مسابقه حضور یافت و ۳۱ امتیاز، ۸ ریباند و ۲ پاس منجر به گل برای نیکس کسب کرد.

اورلاندو مجیک با برتری مقابل فییکس سانز، به ۴ باخت پی در پی خود پایان داد. مجیک در این دیدار با نتیجه‌ی ۹۳ بر ۹۰، میزبان خود را شکست داد. توبیاس هریس از مجیک با کسب ۲۱ امتیاز، ۸ ریباند و ۲ توپ ربایی، به پیروزی تیمش کمک کرد. اورلاندو مجیک با کسب این برد، پنجمین پیروزی خارج از خانه‌ی خود در رقابت های این فصل را کسب کرد. این تیم در بازی های خارج از خانه این فصل ۵ برد و ۷ باخت کسب کرده، در حالی که در رقابت های خانگی، ۲ برد و ۵ باخت به ثبت رسانده است.

لس آنجلس لیکرز با بازی درخشان کوبی برایانت، صدرنشین کنفرانس شرق را مغلوب کرد. لیکرز در این بازی که در استیپل سنتر برگزار شد، در وقت اضافه اول با نتیجه‌ی ۱۲۹ بر ۱۲۲ تورنتو رپتورز را از پیش رو برداشت. برایانت در این مسابقه ۳۱ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۱۲ پاس منجر به گل کسب کرد و علاوه بر تریپل دابل، یکی از بهترین بازی های فصل خود را انجام داد. کوبی در اواسط کوارتر سوم این مسابقه، ۶۰۰۰امین پاس منجر به گل دوران حرفه ای خود در لیگ را ثبت کرد تا اولین بازیکن تاریخ لیگ لقب گیرد که حداقل ۳۰۰۰۰ امتیاز و ۶۰۰۰ پاس منجر به گل به دست آورده است. این اولین بازی رپتورز پس از مصدومیت دمار دروزن بود؛ این بازیکن به دلیل مصدومیت در بازی برابر دالاس، به مدت نامعلوم از بسکتبال دور خواهد بود.

نتایج و هایلایت های بسکتبال ان‌بی‌ای در ۳۰ نوامبر ۲۰۱۴ را در زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
بوستون سلتیکس ۸۹ ۱۱۱ سن آنتونیو اسپرز دانلود
بروکلین نتز ۸۴ ۱۰۲ شیکاگو بولز دانلود
دیترویت پیستونز ۹۳ ۱۰۴ گلدن استیت واریورز دانلود
ساکرامنتو کینگز ۸۵ ۹۷ ممفیس گریزلیز دانلود
نیویورک نیکس ۷۹ ۸۶ میامی هیت دانلود
فینیکس سانز ۹۰ ۹۳ اورلاندو مجیک دانلود
پورتلند تریل بلیزرس ۱۰۷ ۹۳ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۱۲۹ ۱۲۲ تورنتو رپتورز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۹ پاسخ

  1. MELO...7 گفت:

    حیف اینهمه امتیاز که آنتونی میاره و نیویورک بازم میبازه

  2. MELO...7 گفت:

    کوبی تو ۳۴ ثانیه آخر که بازی ۱۰۹-۱۰۹ مساوی بود سه تا پرتاب آزاد و یه لی آپ از دست داد تا بازی مساوی بمونه و بکشه به آور تایم ولی در کل عالی بود

  3. moein گفت:

    ادمین عزیز
    لطفا میتونی ال استارزای قبل مثلا ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۹ اینارو بذاری تو انجمن ؟
    اون ال استارزا خیلی هیجانش بیشتر بود با حضور اونیل مک گریدی کارتر و ایورسن

  4. این ملو الان چه عذابی داره میکشه این همه امتیاز میاره ولی آخر بازی زدحال میخوره تیمش میبازه این هم تیمیاش بیان دقیقا چکار میکنن تو زمین خدا میدونه؟؟؟!!!!!!
    کوبی خوب امتیاز میاره از اینش خوشم میاد…

  5. D.rose گفت:

    چه میکنه بولز
    راستی اسم این گزارشگر بازی لیکرز و بولز چیه خیلی باحال گزارش میکنه

  6. سینا گفت:

    می گم شما برا اینکه کد کلید راست و خنثی کون را نصب کردید من نمیتوانم با دانلود منجر دانلود کنم اطفا کد را حذف کنید

  7. moein گفت:

    اقا احمد گل نمیخوای جواب مارو بدی یا توجهی نداری به ما ؟؟؟؟؟؟؟؟

    • admin گفت:

      جستجو می کنم اگه امکانش بود قرار می دم. لطفا درخواست های بعدیتون رو هم تو انجمن مطرح کنید.

  8. moein گفت:

    به روی چشم شما امر بفرما
    لطفا عکس خودتونو رو هم تو پیج بذارین ما چهره زیباتونم زیارت کنیم اخه کارتون خیلی عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *