نتایج تیم های بسکتبالیست های ایرانی لیگ چین در ۳۰ نوامبر ۲۰۱۴

نتایج تیم های بسکتبالیست های ایرانی لیگ چین در 30 نوامبر 2014

مسابقات بسکتبال لیگ چین در ۳۰ نوامبر ۲۰۱۴ با پیروزی یاران حامد حدادی و شکست تیم های مهدی کامرانی و ارسلان کاظمی همراه بود.

در یکی از بازی های امروز، چانگکینگ فلایینگ دراگن میهمان تیم رده ششمی جیلین بود که با نتیجه‌ی نزدیک ۱۰۸ بر ۱۰۹، مغلوب حریف شد. ارسلان کاظمی در این دیدار ۱۶ امتیاز، ۱۷ ریباند، ۵ توپ ربایی و ۴ پاس منجر به گل برای چانگکینگ کسب کرد. او در این مسابقه ۵ شوت از ۷ اقدام خود در حین بازی را وارد سبد کرد.

حامد حدادی و هم تیمی هایش در چینگدائو دابل استار، با برتری مقابل فوشان، سومین برد پی در پی خود را ثبت کردند. چینگدائو در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۱۲۷ بر ۱۱۰، حریف خود را از پیش رو برداشت. حدادی در این مسابقه حدود ۳۹ دقیقه در ترکیب چینگدائو حضور داشت و با کسب ۲۹ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۶ بلاک شات و ۶ پاس منجر به گل، نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت. این بازیکن در این بازی ۱۵ بار پشت خط پرتاب پنالتی قرار گرفت که حاصل آن ۱۰ امتیاز بود.

تیم جیانگسو تونگشی میزبان گواندونگ بود و با نتیجه‌ی ۹۱ بر ۱۲۰، مغلوب میهمان خود شد. مهدی کامرانی به دلیل آسیب دیدگی در این مسابقه حضور نداشت.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. خدا خودت کمکم کن واقعا دارم دیوونه میشم وقتی اسم این تیمای چینی رو میخونم مغزم رد میده من فقط به آمار بازیکنامون نگاه میکنم برد و باخته مهم نیس…
    مطمنن تیمای ایرانی تو چین قهرمان نمیشن…

  2. Reza30 گفت:

    شما برو لیست امتیازآورهای لیگ چین رو ببین، توی ۲۰ الی ۳۰ نفر اول لیست یک نفر چینی نیست.
    هر تیمی اونجا حداقل دو تا بازیکن خارجی داره که هر کدوم هم حداقل ۴۰ دقیقه بازی میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *