نتایج و هایلایت های ان‌بی‌ای در دهم نوامبر ۲۰۱۵

نتایج و هایلایت های ان‌بی‌ای در دهم نوامبر 2015

لیگ ان‌بی‌ای در دهم نوامبر ۲۰۱۵ با برگزاری هفت مسابقه پیگیری شد. پیروزی اکلاهما سیتی، میامی، نیویورک و نیو اورلینز، ازجمله نتایج امروز بود.

تریپل دابل راسل وستبروک به تیک اکلاهما سیتی تاندر کمک کرد تا حریف خود را از پیش رو بردارد. اکلاهما سیتی امروز میهمان واشنگتن ویزاردز بود که توانست با نتیجه‌ی ۱۲۵ بر ۱۰۱ حریف خود را مغلوب کند. وستبروک در این بازی ۲۲ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد تا تیمش را که در نیمه دوم کوین دورنت را در اختیار نداشت، برای کسب این پیروزی رهبری کند. دورنت در حالی که کمتر از یک دقیقه به پایان کوارتر دوم این بازی زمان باقی بود، بر اثر خطای کریس هامفریس، از ناحیه‌ی همسترینگ چپ دچار مصدومیت شد و در نیمه دوم به زمین بازنگشت. واشنگتن در این بازی بردلی بیل و نِنِی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

میامی هیت در امریکن ایرلاینز آرینا پذیرای لس آنجلس لیکرز بود که این بازی را با برتری ۱۰۱ بر ۸۸ پایان داد. کریس باش از میامی با کسب ۳۰ امتیاز در این بازی، بیشترین امتیاز خود در رقابت های این فصل را به دست آورد. این بازیکن ۱۱ ریباند نیز به دست آورد. کوبی برایانت از لیکرز در این دیدار استراحت کرد و به میدان نیامد.

تورنتو رپتورز با قبول شکست برابر نیویورک نیکس، اولین باخت خانگی فصل را تجربه کرد. تورنتو در این دیدار با نتیجه‌ی ۱۰۹ بر ۱۱۱ مغلوب نیویورک شد. کارملو انتونی در این مسابقه ۲۵ امتیاز، ۴ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد و نیویورک را برای کسب سومین پیروزی خارج از خانه در این فصل رهبری کرد. بازیکنان نیویورک در این بازی ۱۱ شوت از ۲۳ اقدام (۴۷٫۸ درصد) سه امتیازی خود را وارد سبد کردند. کایل لوری از رپتورز نیز ۲۳ امتیاز، ۷ ریباند، ۹ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد.

اولین پیروزی فصل نیو اورلینز پلیکانز با غلبه بر دالاس موریکس به دست آمد. پلیکانز امروز میزبان موریکس بود که این بازی را با برتری ۱۲۰ بر ۱۰۵ پایان داد. رایان اندرسون با کسب ۲۵ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۲ پاس منجر به گل، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. انتونی دیویس از پلیکانز در کوارتر دوم این مسابقه از ناحیه مفصل ران آسیب دید و زمین مسابقه را ترک کرد.

نتایج و هایلایت های ان‌بی‌ای در دهم نوامبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر می بینید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
کلیولند کولیرز ۱۱۸ ۱۱۴ یوتا جاز دانلود
واشنگتن ویزاردز ۱۰۱ ۱۲۵ اکلاهما سیتی تاندر دانلود
میامی هیت ۱۰۱ ۸۸ لس آنجلس لیکرز دانلود
تورنتو رپتورز ۱۰۹ ۱۱۱ نیویورک نیکس دانلود
میلواکی باکز ۸۳ ۹۹ بوستون سلتیکس دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۹۵ ۱۰۴ شارلوت هورنتز دانلود
نیو اورلینز پیکانز ۱۲۰ ۱۰۵ دالاس موریکس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. Kiiiiiiiing گفت:

    جیمز خیلی موثر بازی کرد و بهترین بازی فصلشو انجام داد ، ۳۱ امتیاز ۸ اسیست ۷ ریباند و ۲ استیل ، امتیاز ۱۰۴ تا ۱۱۱ کلیولند رو لبرون گرفت ، لاو هم توی فرود کمی مصدوم شد

  2. علیرضا گفت:

    امسال تیمهایی دارن ضعیف کار میکنن که ازشون بعیده.واشنگتن و دالاس ومینسوتا و فیلادلفیا امسال قعر جدولی های امسال میشن.البته امیدوارم پرتلند به این وضع دچار نشه.نیویورک_اکلاهما_شیکاگو_بوستون_لس انجلس کلیپرز_کلیولند_اتلانتا امسال دارن خوب کار میکنن و رقابت بین این تیمها زیاد تره.امسال فصل زیبایی رو شاهد خواهیم بود.

  3. hamid گفت:

    دوباره کوین دورانت مصدوم شد 😐
    خدا کنه مثل فصل قبل سرش نیاد

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *