بسکتبال NBA؛ گلدن استیت بهترین شروع تاریخ خود را رقم زد

بسکتبال NBA؛ گلدن استیت بهترین شروع تاریخ خود را رقم زد

تیم بسکتبال گلدن استیت واریورز با کسب دهمین پیروزی، بهترین شروع تاریخ خود در لیگ NBA را رقم زد.

گلدن استیت واریورز امروز میهمان مینسوتا تیمبرولوز بود که این بازی را با برتری ۱۲۹ بر ۱۱۶ پایان داد. گلدن استیت با کسب این پیروزی، فصل را با رکورد ۱۰ برد و ۰ باخت آغاز کرد و بهترین شروع تاریخ خود که ۹ برد و ۰ باخت بود و حدود ۵۵ سال پیش (فصل ۱۹۶۱-۶۲) ثبت شده بود را ارتقا داد. گلدن استیت چهارمین مدافع عنوان قهرمانی است که فصل را با حداقل ۱۰ پیروزی متوالی شروع می کند. استفن کری در این بازی ۱۵ شوت از ۲۵ اقدام (۸ شوت از ۱۳ اقدام سه امتیازی) خود را وارد سبد کرد و با کسب ۴۶ امتیاز، تیمش را برای کسب این پیروزی رهبری کرد. این بازیکن ۵ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز به دست آورد. ریکی روبیو از مینسوتا به دلیل مصدومیت همسترینگ چپ در این بازی غایب بود. (دانلود هایلایت های مسابقه)

میامی هیت بدون دوین وید، یوتا جاز را از پیش رو برداشت. میامی امروز میزبان یوتا بود که موفق شد با نتیجه‌ی نزدیک ۹۲ بر ۹۱ حریف خود را مغلوب کند. کریس باش در این مسابقه ۲۵ امتیاز، ۸ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۴ بلاک شات به دست آورد. وید به دلیل بستری شدن یکی از فرزندانش در بیمارستان در این مسابقه غایب بود. جرالد گرین، گارد ذخیره وید نیز دومین جلسه از محرومیت دو جلسه ای که از طرف تیم برای او وضع شده بود می گذراند و در این مسابقه حضور نداشت. یوتا نیز سنتر شروع کننده خود، رودی گوبرت را به دلیل پیچ خوردگی مچ پای چپ در اختیار نداشت. (دانلود هایلایت های مسابقه)

فینیکس سانز در خانه پذیرای لس آنجلس کلیپرز بود که توانست با نتیجه‌ی ۱۱۸ بر ۱۰۴ حریف خود را از پیش رو بردارد. برندن نایت از فینیکس با کسب ۳۷ امتیاز، ۲ ریباند و ۴ پاس منجر به گل، ستاره تیمش در این مسابقه بود. اریک بلدسو نیز ۲۶ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. کلیپرز در این مسابقه گاردهای شروع کننده خود، کریس پاول و جی.جی. ردک را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. بلیک گریفین نیز در کوارتر دوم با دریافت دومین تکنیکال فول از زمین مسابقه اخراج شد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۴ پاسخ

  1. yashar گفت:

    سلام اقا احمد خسته نباشید
    ببخشید خبری از لامار اودم نشد؟

  2. Timmy گفت:

    منتظر بازی گلدن استیت با اسپرز هستم چه بازی میشه

  3. علیرضا گفت:

    فردا بازی کلیولند نیویورک چی میشه؟

  4. علیرضا گفت:

    استفن کوری v.sلبران جیمز

  5. سینا میلواکی گفت:

    کلیپرز امسال هم هیچی نمیشه. یکی گلدن استیت رو بگیره. شاید اون تیم بتونه سن آنتویو باشه

  6. reza گفت:

    اقا احمد لامار چش بود مگه؟

  7. sina777 گفت:

    امروز تاپ ۱۰ واقعا مسخره بود ولی واقعا ممنونم بابت همه ی زحماتت احمد جان

  8. Arman گفت:

    چرا تو بازی قبلی لیکرز کوبی بازی نکرد؟

  9. sina777 گفت:

    فک کنم به کوبی استراحت داده بودن

  10. Fury گفت:

    ادمین مایکل کارتر ویلیامز مصدومه ؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *