مرحله بیست و یکم لیگ بسکتبال چین در فصل ۲۰۱۵-۱۶

مرحله بیست و یکم لیگ بسکتبال چین در فصل 2015-16

مرحله بیست و یکم لیگ بسکتبال چین، روز ۲۳ دسامبر با انجام ۹ مسابقه پایان یافت.

در یکی از مسابقات امروز ژیجیانگ چوژو میهمان جیلین بود که توانست با نتیجه‌ی ۱۱۰ بر ۱۰۰ حریف خود را مغلوب کند. صمد نیکخواه بهرامی در این مسابقه ۱۳ امتیاز، ۱۸ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۶ پاس منجر به گل برای ژیجیانگ کسب کرد. ژیجیانگ چوژو تا پیش از بازی های امروز، در رده‌ی هشتم لیگ بسکتبال چین قرار داشت.

جدال تیم های سوم و چهارم جدول رده بندی، با پیروزی حامد حدادی و هم تیمی هایش پایان یافت. سیچوان بلو والز که پیش از بازی های امروز در رده‌ی چهارم لیگ چین قرار داشت، میهمان گوانگدونگ بود که در وقت اضافه اول توانست با نتیجه‌ی ۱۲۳ بر ۱۲۱ حریف خود را مغلوب کند. حامد حدادی که در این دیدار برابر حریف دیرینه خود در آسیا، یی جیان لیان، قرار گرفته بود، کار خود را با کسب ۱۳ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۳ بلاک شات به اتمام رساند. حدادی گرچه شب خوبی در شوت زنی نداشت و تنها ۲ شوت از ۷ اقدام خود را وارد سبد کرد، اما ۸ امتیاز از مجموع امتیازات خود را در وقت اضافه کسب کرد و نقش کلیدی در پیروزی تیمش داشت.

بیکنگ فلای دراگن میهمان تیم رده دومی شینجیانگ بود که این بازی را با نتیجه‌ی ۹۴ بر ۱۰۹ به حریف خود واگذار کرد. مهدی کامرانی در این مسابقه برای بیکنگ به میدان نرفت. بیکنگ پیش از این مسابقه در جایگاه چهاردهم لیگ چین قرار داشت.

لیگ بسکتبال چین در روز بیست و پنجم دسامبر پیگیری خواهد شد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *