نتایج رقابت های NBA در بیست دوم دسامبر ۲۰۱۵

نتایج رقابت های NBA در بیست  دوم دسامبر 2015

رقابت های NBA در بیست و دوم دسامبر ۲۰۱۵ با پیروزی تیم های گریزلیز، پیستونز، رپتورز و لیکرز همراه بود.

تیم بسکتبال فیلادلفیا سونی سیکسرز با قبول شکست مقابل ممفیس گریزلیز، بیست و نهمین باخت خود در این فصل از رقابت ها را ثبت کرد. سیکسرز امروز میزبان گریزلیز بود که با نتیجه‌ی ۹۰ بر ۱۰۴ مغلوب حریف خود شد. مارک گاسل از ممفیس در این مسابقه ۱۹ امتیاز، ۶ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. بازیکنان فیلادلفیا در این مسابقه ۲۸ بار توپ را لو دادند و ممفیس از این ترن اورها، ۳۶ امتیاز کسب کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

میامی هیت میزبان دیترویت پیستونز بود که بازی را با نتیجه‌ی ۹۲ بر ۹۳ به حریف واگذار کرد. رجی جکسون از دیترویت با ۱۸ امتیاز، یکی از پنج بازیکن تیمش بود که امتیازات خود را دورقمی کرد. این بازیکن ۵ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی نیز به دست آورد. شوت پیروزی بخش دیترویت در ۵۵٫۵ ثانیه مانده به پایان بازی وارد سبد میامی شد و بازیکنان میامی در ادامه سه شوت خود را از دست دادند تا یازدهمین شکست فصل را تجربه کنند. دیترویت که در لحظاتی از مسابقه ۱۸ امتیاز از میامی عقب بود، با شوت های سه امتیازی این اختلاف امتیاز را جبران کرد. بازیکنان دیترویت در این دیدار ۱۵ شوت از ۲۹ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

تورنتو رپتورز در ایرکانادا سنتر پذیرای دالاس موریکس بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۳ بر ۹۹ حریف خود را مغلوب کند. دمار دروزن در این دیدار ۲۸ امتیاز، ۴ ریباند و ۴ پاس منجر به گل به دست آورد تا تیمش با برتری در این مسابقه، هر دو بازی این فصل مقابل دالاس را با پیروزی پشت سر گذارد. برای دالاس نیز دیرک نویتزکی ۲۰ امتیاز، ۷ ریباند و ۲ بلاک شات ثبت کرد. درن ویلیامز از دالاس در کوارتر سوم از ناحیه همسترینگ چپ آسیب دید و پس از ترک زمین، دیگر به میدان بازنگشت. (دانلود هایلایت های مسابقه)

بازی خوب کوبی برایانت به لس آنجلس لیکرز کمک کرد تا دنور ناگتز را از پیش رو بردارد. در آخرین بازی امروز لیکرز میهمان ناگتز بود که این بازی را با برتری ۱۱۱ بر ۱۰۷ پایان داد. کوبی برایانت در این دیدار ۱۰ شوت از ۲۲ اقدام خود را وارد سبد کرد و ۳۱ امتیاز، ۳ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. دنور در این مسابقه دنیلو گالیناری و امانوئل مودیای را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. تماشاچیان دنور در لحطات پایانی بازی با فریادهای “kobe, kobe” برایانت را تشویق می کردند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. Kiiiiiiiing گفت:

    کار کوبی عالی بود ، تا حالا توی این فصل اینقدر امتیاز نگرفته بود در یک بازی

  2. KOBE24 گفت:

    مرسی کوبی.مرسی لیکرز.کوبی ترکوند

  3. kiiiiiiiiiing گفت:

    حق با شماست ، دومین باره

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *