نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در بیست و یکم ژانویه ۲۰۱۶

نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در بیست و یکم ژانویه 2016

پیروزی کلیولند، نیو اورلینز و ممفیس از مهمترین نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در بیست و یکم ژانویه ۲۰۱۶ بود.

تیم بسکتبال کلیولند کولیرز برای ثبت سی امین پیروزی فصل خود، لس آنجلس کلیپرز را از پیش رو برداشت. کلیولند امروز میزبان لس آنجلس کلیپرز بود و با نتیجه‌ی ۱۱۵ بر ۱۰۲ حریف خود را مغلوب کرد. لبران جیمز در این مسابقه ۲۲ امتیاز، ۵ ریباند و ۱۲ پاس منجر به گل به دست آورد. جی آر اسمیت با وارد سبد کردن ۶ شوت از ۷ اقدام سه امتیازی و ۸ شوت از مجموع ۱۲ اقدام خود، کار خود را با کسب ۲۲ امتیاز، ۲ ریباند و ۲ پاس منجر به گل به اتمام رساند.

نیو اورلینز پلیکانز با برتری مقابل دیترویت پیستونز، چهارمین پیروزی خود در پنج مسابقه اخیر را ثبت کرد. پلیکانز در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۱۱۵ بر ۹۹ حریف خود را از پیش رو برداشت. انتونی دیویس با کسب ۳۲ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات، از بازیکنان شاخص پلیکانز در این مسابقه بود. آندره درامند از دیترویت نیز ۱۹ امتیاز، ۲۲ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی ثبت کرد.

کسب ۲۷ امتیاز توسط مارک گاسل به ممفیس گریزلیز کمک کرد بر دنور ناگتز غلبه کند. ممفیس که امروز میهمان دنور بود توانست با نتیجه‌ی نزدیک ۱۰۲ بر ۱۰۱ حریف خود را شکست دهد. گاسل در این دیدار ۴ ریباند، ۶ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۳ بلاک شات نیز به دست آورد. سه امتیاز کلیدی این بازیکن در ۱۲٫۲ ثانیه مانده به پایان مسابقه، به پیروزی تیمش کمک کرد.

نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در بیست و یکم ژانویه ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
کلیولند کولیرز ۱۱۵ ۱۰۲ لس آنجلس کلیپرز دانلود
نیو اورلینز پیکانز ۱۱۵ ۹۹ دیترویت پیستونز دانلود
دنور ناگتز ۱۰۱ ۱۰۲ ممفیس گریزلیز دانلود
ساکرامنتو کینگز ۹۱ ۸۸ آتلانتا هاوکس دانلود
فینیکس سانز ۸۹ ۱۱۷ سن آنتونیو اسپرز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. sina777 گفت:

    ایول کینگ عالی بود

  2. Mahdi6 گفت:

    بازی کلیولند و کلیپرز خیلی خوب بود

  3. Kiiiiiiiiiing گفت:

    بازی کلیولند چند نکته جالب داشت ، یکی تاکتیک خطا روی جردن بود که ۱۵ تا پنالتی شد و فقط ۶ تا رو داخل سبد کرد ، همین بلا سر دراموند هم اومد هفته پیش ، یکی صعود اسمیت به رده ۱۹ جدول سه امتیازی تاریخ بود ، یکی خلاص شدن لبران از ۳ بازی پیاپی با امتیاز زیر ۲۰ بود که از زمان روکی بودنش سابقه نداشت ، یکی ۲۴ امین برد کوز در ۳۰ بازی اخیر مقابل غربی ها بود و نکته آخر هم بازی درخشان کریس پاول ، کوین لاو و کایری بود.

  4. Kiiiiiiiiiing گفت:

    نتایج نهایی آل استار هم اومد: کوبی ، کری ، راسل ، دورانت و لنارد در برابر لبران ، کارملو ، لوری ، وید و جورج
    نکته جالب اینکه کارملو از گسول ۳۶۰ بیشتر آورد و دراموند بعد از گسول قرار گرفت. از اونور هم پاچولیا رای اش از گرین بیشتر شد و نزدیک به لنارد بود. و البته شرق هم بازیکن دفاعی خاصی نداره

  5. number1 گفت:

    ساعت چهار صبح اعلام می کنم کوز را خدا ازاد کردبلاخره دوید بلت رو اخراج کردن البته من طرفدار شیکاگو هستم ولی این اخراج رو به طرفداران کوز تبریک می گم 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *