نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در بیست و هفتم ژانویه ۲۰۱۵

نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در بیست و هفتم ژانویه 2015

مسابقات ان‌بی‌ای در بیست و هفتم ژانویه ۲۰۱۵ با شکست همه تیم های میزبان پیگیری شد. پیروزی خارج از خانه تورنتو، ممفیس و شیکاگو، از جمله نتایج امروز بود.

در یکی از مسابقات امروز تورنتو رپتورز در ایندیاناپلیس، با نتیجه‌ی ۱۰۴ بر ۹۱، میزبان خود ایندیانا پیسرز را مغلوب کرد. دمار دروزن از رپتورز با ۲۴ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن تیمش در این مسابقه بود. این بازیکن، ۶ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز به دست آورد. رپتورز بدون دروزن رکورد ۱۲ برد و ۹ باخت را در رقابت های این فصل ثبت کرده بود. چهار بازیکن دیگر رپتورز در این مسابقه امتیازات خود را دو رقمی کردند.

دالاس موریکس با شکست خانگی برابر ممفیس گریزلیز، سومین باخت پی در پی خود را تجربه کرد. موریکس در این مسابقه با نتیجه‌ی ۹۰ بر ۱۰۹ مغلوب میهمان خود شد. زک رندولف از ممفیس با کسب ۲۲ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۲ پاس منجر به گل، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. این پانزدهمین دابل دابل رندولف در ۱۶ مسابقه اخیر بود. بازیکنان ممفیس در این مسابقه ۵۳٫۲ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند.

جامپ شات درک رز در ۸٫۴ ثانیه مانده به پایان وقت اضافه، نوار پیروزی های خانگی متوالی گلدن استیت را قطع کرد. در حساس ترین بازی امروز، گلدن استیت واریورز میزبان شیکاگو بولز بود که در وقت اضافه اول با نتیجه‌ی ۱۱۱ بر ۱۱۳، مغلوب میهمان خود شد. کلی تامپسون در ۱٫۲ ثانیه مانده به پایان وقت اضافه فرصت داشت تا بازی را به تساوی بکشاند اما در این کار ناکام ماند. به این ترتیب گلدن استیت واریورز پس از ۱۹ برد متوالی خانگی که رکورد بردهای متوالی خانگی تاریخ این باشگاه است، طعم شکست را چشید. درک رز در این دیدار ۳۰ امتیاز و ۷ ریباند به دست آورد. البته ۱۱ بار نیز توپ را لو داد. پاو گاسل و جواکیم نواح نیز هر کدام ۱۸ امتیاز برای بولز کسب کردند.

نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در بیست و هفتم ژانویه ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
ایندیانا پیسرز ۹۱ ۱۰۴ تورنتو رپتورز دانلود
دیترویت پیستونز ۹۵ ۱۰۳ کلیولند کاوالیرز دانلود
میامی هیت ۱۰۲ ۱۰۹ میلواکی باکز دانلود
دالاس موریکس ۹۰ ۱۰۹ ممفیس گریزلیز دانلود
گلدن استیت واریورز ۱۱۱ ۱۱۳ شیکاگو بولز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۹۲ ۹۸ واشنگتن ویزاردز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۲ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    باریکلا به دریک رز
    خوب حاله این تیمه غربی رو گرفت. 🙂

  2. مجید گفت:

    وااا

  3. دریک رز رو نوار پیروزیاش باشه انگاری شیکاگو رو نوار پیروزیه در این حد این ام وی پی سابق موثره ها نابود کرد گلدن استیت رو من دریک رز رو از اون دسته بازیکنای میدونم که رو شرق بشدت تعصب و وفاداره یعنی اگه یروز پیش بیاد که از شیکاگو باید بره بازم میره یه تیم شرقی غرب رو بکل دورش خط کشیده.

  4. اوووووف ببین چقد رز واسه پرتابش پریده!!!
    یا مای گاد خوبه پاش مشکل داشته…

  5. سینا میلواکی گفت:

    عجب تیم یکدستی شده میلواکی…….
    بدون یه فوق ستاره یا حتی ستاره جزو چهار تیم اول کنفرانسن. وایت ساید هم نتونست جلودارشون شه

  6. تو وید به تین بزرگی رو نمیگی که سال ها کارش شده بود دهن این تیم اون تیم رو سرویس کردن میگی وایت ساید تازه به دوران رسیده در این که وایت ساید یه ستاره میشه اصن شکی نیس و الان زوده واسه این همه تمجید.
    میلواکی مربی با تفکراتی خاص داره که میتونه همه رو هماهنگ هم کنه بلده چیکار کنه کید واقعا از اون دسته بازیکنای بود که باید مربی میشد!!!

    • سینا میلواکی گفت:

      وید مصدوم شد از نیمه.امتیاز آورترینشون وایت ساید شد.فعلا امیدها به وایتسایده

  7. MoNST3R گفت:

    yeaaaaaaaaah
    Lets Go Bulls
    جووونم شیکاگو و دریک رز بابا,چ کردن واقعا تو زمین گلدن استیت آه و حصرت ۲۰ برد متوالی به دل این گلدن استیتی ها تو زمین خودشون گذاشتن و پرچم گنده ی غربی ها رو آوردن پایین,
    تو این فصل هیچی اینقدر به اندازه ی این مسابقه و خصوصا برنده اش بهم نچسبیده بود,یه حسی داره که وقتی یه قدرتی واسه خودش فکرمیکنه که دیگه هیشکی جلو دارش نیست و بهش بفهمونی شب دراز است و …
    آره 😉
    مرسی و شیکاگو و دریک رز که دوباره بااینکه همه ازش بعنوان سایه ی از دریک رز سابق یاد میکنن,دوباره خودشو به همه نشون داد,امیدوارم روند پیروزی ها و موفقیت همچنان برای شیکاگو بولز ادامه دار باشه
    one,two,three…Bulls

  8. number1 گفت:

    شیکاگو خوب بلده نوار برد های متوالی تیم هارو پاره کنه پارسال هم همین کار رو با میامی کرد این دریک رز با سال ۲۰۱۱ تفاوت زیادی کرده ودیگه اون دل وجرات اون سال رو نداره و وا قعا الان داریم سایه ای ازش میبینیم امیدوارم به روز های خوبش برگرده که شیکاگو تو پلی اف به تجربش نیاز داره

  9. Matin james گفت:

    آقا جریان این نوشته ی FIT روی لباسای بازیکنا چیه؟؟؟آقایون و آقا احمد اگه میدونین جواب بدین

    • به مناسبت هفته زندگی سالم که از پنجم تا دوازدهم ژانویه است، تعداد زیادی از تیم های NBA تیشرت ها و گرمکن هایی می پوشن که روش عبارت fit درج شده و هدفش ترغیب مردم به خوردن غذاهای سالم و کلا سالم زندگی کردن هست. این برنامه با همکاری ان بی ای و والمارت انجام میشه. یه بخشی از سایت NBA (اینجا) هم به این برنامه اختصاص داده شده.

  10. الان ساعت ۶:۴۵ دیقه صبحه و من اولین کسی هستم که خبر رکورد شکنیه ایروینگ رو دارم میدم کلیولند با درخشش عجیبه ایروینگ ۸۴-۸۸ اگه اشتباه نکنم برد حالا برد رو ول کن بچسب به یازده تا پرتاب سه امتیازی ایروینگ که ۳۳ امتیاز از ۵۵ امتیازی رو آورد دیشب کسب کرد واقعا فوق العادس از یه بازیکن دریبل زن که کمتر نسبت به کری و تامپسون و هاردن پرتاب کرده و این یعنی بروز بودن ابر ستاره بودن.
    آدمین خواهش میکنم بچاپش ممنون.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *