نتیجه مسابقه دوم فینال لیگ برتر بسکتبال در فصل ۹۲-۹۳

نتیجه مسابقه دوم فینال لیگ برتر بسکتبال در فصل 92-93

مسابقه دوم فینال لیگ برتر بسکتبال در فصل ۹۲-۹۳ با پیروزی پتروشیمی بندر امام به پایان رسید.
تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام، امروز برای دومین بار در خانه پذیرای مهرام تهران بود که موفق شد با نتیجه نزدیک ۶۸ بر ۶۶، حریف خود را مغلوب کند. کوارتر نخست این بازی با نتیجه ۱۷ بر ۱۷ خاتمه یافت. بر خلاف بازی روز گذشته، شوت های جاناتان گیبسون در نیمه اول این بازی کمتر وارد سبد شد و نیمه اول با برتری ۳۰ بر ۲۷ مهرام پایان یافت. پتروشیمی با درخشش دوباره گیبسون در کوارتر سوم، با نتیجه ۲۲ بر ۱۳ به برتری رسید و اختلاف خود را با حریف زیاد کرد. تلاش های بازیکنان مهرام برای جبران نتیجه، به کسب نتیجه ۲۳ بر ۱۹ به سود این تیم در کوارتر چهارم انجامید اما برای جلوگیری از شکست این تیم کافی نبود. ارسلان کاظمی از پتروشیمی در دقایق پایانی کوارتر چهارم مسابقه مصدوم شد و زمین مسابقه را ترک کرد.
اما نکته عجیب در این مسابقه اینکه بازیکنان دو تیم، هرگاه که تیمشان از حریف عقب می افتاد، شروع به اعتراض به داور می کردند. قطع شدن برق سالن که موجب ایجاد وقفه در بازی شد، از دیگر حاشیه های بازی بود.
طبق اعلام فدراسیون بسکتبال، بازی سوم فینال لیگ برتر بسکتبال دوشنبه این هفته، ۱۵ اردیبهشت، ساعت ۱۷ در سالن آزادی تهران برگزار خواهد شد.

منبع عکس: خبرگزاری تسنیم

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. millad گفت:

    من پیشنهاد میکنم بازی هایی که هایلایتشون رو سایت ورزش۳ میزاره شما هم قرار بدین تا سایت کاملتر شه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *