مکزیکو سیتی و لندن میزبان بازی های جهانی NBA در فصل ۲۰۱۴-۱۵

مکزیکو سیتی و لندن میزبان بازی های جهانی NBA در فصل 2014-15

لیگ NBA امروز اعلام کرد کشورهای مکزیک و بریتانیا میزبان دو بازی فصل عادی ۲۰۱۴-۱۵ که بخشی از برنامه بازی های جهانی NBA می باشد، خواهند بود.
تیم های هیوستون راکتز و مینسوتا تیمبرولوز روز ۱۲ نوامبر ۲۰۱۴ در سالن مکزیکو سیتی آرنا به مصاف هم می روند. میلواکی باکز و نیویورک نیکس نیز روز ۱۵ ژانویه ۲۰۱۵ در سالن O2 شهر لندن برابر هم قرار می گیرند.
علاوه بر دو بازی فصل عادی، پنج مسابقه از بازی های پیش فصل نیز ماه اکتبر در کشورهای دیگر برگزار می شود. تیم های بروکلین نتز، میامی هیت، ساکرامنتو کینگز و سن آنتونیو اسپرز در جریان مسابقات پیش فصل در کشور های برزیل، چین، آلمان و ترکیه، مسابقاتی را برگزار می کنند.
چهار تیم شرکت کننده در بازی های جهانی فصل عادی، نماد گستردگی لیگ NBA در سراسر جهان هستند. در پایان فصل عادی ۲۰۱۳-۱۴، تیم های باکز، نیکس، راکتس و تیمبرولوز مجموعا ۱۸ بازیکن خارجی از ۱۷ کشور در ترکیب خود داشتند.
رویداد بازی های جهانی NBA علاوه بر مسابقات، شامل برنامه های خارج از زمین از جمله برنامه های انجمن NBA Cares و رویدادهای تعاملی با طرفداران در هر شهر خواهد بود. این بازی ها همچنین توسط شرکای تجاری NBA پشتیبانی خواهد شد.
در فصل ۲۰۱۳-۱۴ نیز قرار بود یکی از بازی های فصل عادی بین سن آنتونیو و مینسوتا در کشور مکزیک برگزار شود که به دلیل نقص فنی ژنراتور سالن لغو شد. تیم های راکتز و تیمبرولوز باید امیدوار باشند که مکزیکی ها این بار بتوانند شرایط برگزاری مسابقه را آماده کنند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *