نتایج بازی های ان‌بی‌ای در بیست و پنجم فوریه ۲۰۱۵

نتایج بازی های ان‌بی‌ای در بیست و پنجم فوریه 2015

پیروزی هیت، هاوکس و راکتس و شکست بولز، ویزاردز و اسپرز، از مهمترین نتایج بازی های ان‌بی‌ای در بیست و پنجم فوریه ۲۰۱۵ بود.

در یکی از مسابقات امروز اورلاندو مجیک در اموی سنتر میزبان میامی هیت بود. هیت در این مسابقه که یک وقت اضافه داشت با نتیجه‌ی ۹۳ بر ۹۰، حریف خود را مغلوب کرد. لوئل دنگ از هیت در این بازی ۲۱ امتیاز، ۷ ریباند و ۲ پاس منجر به گل به دست آورد. نیکولا ووچویچ از مجیک نیز ۲۶ امتیاز و ۸ ریباند کسب کرد. تیم میامی هیت پس از آنکه کریس باش را به دلیل بیماری از دست داد، سه بازی از چهار مسابقه خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است. این تیم در حالی در این بازی به پیروزی رسید که تنها ۶ شوت از ۳۱ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کرد.

یک ران ۱۳-۰ در کوارتر سوم به آتلانتا هاوکس کمک کرد تا میهمان خود دالاس موریکس را با نتیجه‌ی ۱۰۴ بر ۸۷، از پیش رو بردارد. دنیس شرودر از هاوکس که به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد در مدت ۲۱ دقیقه حضورش در میدان، ۱۷ امتیاز و ۴ پاس منجر به گل به دست آورد. راژان راندو از دالاس در این مسابقه غایب بود. تیم دالاس ساعاتی پیش از مسابقه اعلام کرد این بازیکن به دلیل درگیری لفظی با ریک کارلایل، سرمربی موریکس، در بازی قبلی برابر تورنتو رپتورز، از شرکت در این مسابقه محروم شده است. تایسون چندلر و چندلر پارسونز از دالاس نیز به دلیل مصدومیت در این مسابقه حضور نداشتند.

شیکاگو بولز در خانه مقابل شارلوت هورنتز تن به شکست داد. بولز این بازی را با نتیجه‌ی ۸۶ بر ۹۸ به حریف خود واگذار کرد. مایکل کید-گیلکریست از شارلوت با کسب ۱۸ امتیاز و ۱۲ ریباند در این مسابقه، دابل دابل کرد و به تیمش کمک کرد تا به پنج شکست متوالی خود پایان دهد. پاو گاسل از بولز با کسب ۲۵ امتیاز و ۱۳ ریباند، سی و هشتمین دایل دابل (رتبه ۱ لیگ) خود در رقابت های این فصل را ثبت کرد. این بازیکن ۴ بلاک شات نیز به دست آورد.

هیوستن راکتس با برتری مقابل لس آنجلس کلیپرز، به شش باخت متوالی خود برابر این تیم پایان داد. راکتس در این بازی خانگی با نتیجه‌ی ۱۱۰ بر ۱۰۵، حریف خود را شکست داد. کری بروئر از راکتس، ۱۳ امتیاز از مجموع ۲۰ امتیاز خود را در کوارتر چهارم کسب کرد و به تیمش کمک کرد تا سی و نهمین برد فصل خود را ثبت کند. این بازیکن ۶ ریباند و ۲ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. جیمز هاردن با ۲۱ امتیاز، ۴ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل، دیگر بازیکن شاخص راکتس بود. بازیکنان هیوستن در این مسابقه ۱۷ شوت سه امتیازی موفق داشتند که رکورد این تیم در رقابت های این فصل محسوب می شود.

اولین حضور کوین گارنت در ترکیب مینسوتا تیمبرولوز پس از نزدیک به هشت سال، با پیروزی این تیم همراه شد. مینسوتا امروز در خانه پذیرای واشنگتن ویزاردز بود و توانست با نتیجه‌ی ۹۷ بر ۷۷، میهمان خود را مغلوب کند. گارنت در این دیدار ۱۸ دقیقه و ۳۸ ثانیه برای مینسوتا بازی کرد و کار خود را با کسب ۵ امتیاز، ۸ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به اتمام رساند. کوین مارتین از مینسوتا در این بازی ۲۸ امتیاز، ۲ ریباند و ۲ توپ ربایی به دست آورد. این شکست، پنجمین باخت متوالی و دهمین باخت واشنگتن در ۱۲ مسابقه اخیر بود.

در آخرین مسابقه امروز پرتلند تریل بلیزرس میزبان سن آنتونیو اسپرز بود که این بازی را با برتری ۱۱۱ بر ۹۵ پایان داد. وسلی متیوز از پرتلند با ۳۱ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه بود. متیوز در این دیدار ۵ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی نیز به دست آورد. بازیکنان پرتلند ۵۰٫۶ درصد از شوت های خود در این بازی را وارد سبد کردند.

نتایج بازی های ان‌بی‌ای در بیست و پنجم فوریه ۲۰۱۵ را در زیر می بینید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
اورلاندو مجیک ۹۰ ۹۳ میامی هیت دانلود
آتلانتا هاوکس ۱۰۴ ۸۷ دالاس موریکس دانلود
بوستون سلتیکس ۱۱۵ ۹۴ نیویورک نیکس دانلود
شیکاگو بولز ۸۶ ۹۸ شارلوت هورنتز دانلود
هیوستن راکتس ۱۱۰ ۱۰۵ لس آنجلس کلیپرز دانلود
میلواکی باکز ۱۰۴ ۸۸ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۹۷ ۷۷ واشنگتن ویزاردز دانلود
نیو اورلینز پلیکانز ۱۰۲ ۹۶ بروکلین نتز دانلود
دنور ناگتز ۹۶ ۱۱۰ فینیکس سانز دانلود
یوتا جاز ۹۷ ۱۰۰ لس آنجلس لیکرز دانلود
ساکرامنتو کینگز ۱۰۲ ۹۰ ممفیس گریزلیز دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۱۱۱ ۹۵ سن آنتونیو اسپرز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۹ پاسخ

  1. Laker For Life گفت:

    ایول لیکرز دوباره برد
    گارنتم که برا تیمش خوش قدم شد.

  2. mlbj گفت:

    آتلانتا دیگه دست نیافتی شده.
    ولی کلیولند میتونه با پشت سر گذاشتن شیکاگو و تورنتو دوم شه. امروزم که شیکاگو و ویزارد باختن.

  3. M.R گفت:

    لیکرز و سلتیکس پایه های ان بی ای هستن امیدوارم دوباره بتونن بیان بالا

  4. parymo گفت:

    سلام ادمین خسته نباشى میشه اطلاع بدین ک بازى کلیولند گلدن استیت از چه شبکه اى پخش میشه؟؟؟ ممنون

  5. MOHAMMAD#11 گفت:

    خیلی بروز و خوب

  6. MOHAMMAD#11 گفت:

    سلام ممنون از سایت عالیتون

  7. amin گفت:

    بیچاره اسپرز چی بود چی شد
    ۱۵ سال قوی ترین تیم nba بود و حالا دیگه همگیشون پیر شدن

  8. سینا میلواکی گفت:

    بازی میلواکی و فیلا بیشتر شبیه تمرین سر صبحی ونرمش بود.خاک بر سرت فیلادلفیا

  9. سینا میلواکی گفت:

    این بوستون خیلی دوست داشتنیه قبول کنین! خییییلی یه دسته ن

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *