نتایج بازی های ان بی ای در بیست و چهارم فوریه ۲۰۱۵

نتایج بازی های ان بی ای در بیست و چهارم فوریه 2015

شکست خانگی ویزاردز و پیستونز و پیروزی تاندر و موریکس، نتایجی بود که در بازی های ان بی ای در بیست و چهارم فوریه ۲۰۱۵ رقم خورد.

تیم بسکتبال گلدن استیت واریورز با رهبری استفن کری، واشنگتن ویزاردز را از پیش رو برداشت. واریورز در این دیدار خارج از خانه با نتیجه‌ی ۱۱۴ بر ۱۰۷، حریف خود را مغلوب کرد. کری که در مسابقه قبلی تیمش غایب بود در این دیدار به ترکیب بازگشت و ۳۲ امتیاز، ۸ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. بازیکنان واشنگتن در این دیدار ۲۶ بار توپ را لو دادند در حالی که واریورز تنها ۹ ترن اور داشت. (دانلود هایلایت های مسابقه)

دیترویت پیستونز در خانه پذیرای کلیولند کاوالیرز بود که با نتیجه‌ی ۹۳ بر ۱۰۲، مغلوب میهمان خود شد. لبران جیمز در این مسابقه ۱۹ امتیاز، ۷ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. جیمز با اسیست هایی که در این بازی به دست آورد، تعداد اسیست های دوران حرفه ای خود را به عدد ۶۱۴۲ رساند و با پشت سر گذاشتن اسکاتی پیپن، در رده نخست فروارد های تاریخ لیگ از نظر تعداد اسیست قرار گرفت. ثبت ۸ سه امتیازی توسط کوین لاو، از دیگر نکات قابل توجه این مسابقه بود. لاو این بازی را با ۲۴ امتیاز، ۹ ریباند و ۳ پاس منجر به گل خاتمه داد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

اکلاهما سیتی تاندر در راه کسب هفتمین برد متوالی خود، ایندیانا پیسرز را شکست داد. در این مسابقه که در چزاپیک انرژی آرنا برگزار شد، تاندر با نتیجه‌ی ۱۰۵ بر ۹۲، حریف خود را مغلوب کرد. راسل وستبروک از اکلاهما سیتی با کسب ۲۰ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل در این بازی، سومین تریپل دابل خود در رقابت های این فصل را ثبت کرد. این سومین برد متوالی تاندر بدون کوین دورنت بود که به دلیل مصدومیت غایب بود. (دانلود هایلایت های مسابقه)

دالاس موریکس میزبان تورنتو رپتورز بود که این بازی را با برتری ۹۹ بر ۹۲ به پایان رساند. مونتی الیس از دالاس در این مسابقه ۲۰ امتیاز، ۳ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. با کسب این نتیجه موریکس تعداد بردهای متوالی خود را به عدد ۳ رساند و رپتورز نیز سومین شکست پی در پی خود را تجربه کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۸ پاسخ

  1. SHaHRooZ گفت:

    ای ول OKC. بازیکنای جدید هم خیلی خوب کار می کنن. به امید قهرمانی.

  2. M-N oklahoma گفت:

    باز هم با درخشش وستبروک و البته بازی خوب ایباکا و کانتر اوکلاهما برداین ششمین پیروزی پیاپی این تیم بود

  3. sina گفت:

    دمه لبرون گرم فقط کلیولند

  4. mlbj گفت:

    یه رکورد خیلی خوب از لبرون.

  5. ثابت کرده کامل ترین بازیکن بسکتباله
    مدت ها رکوردهاش در تاریخ خواهند موند

  6. saeed گفت:

    فقط لبرون

  7. saeed گفت:

    Okc خیلی خوب کار میکنه . به نظرم وستبروک تیم رو بهتر از دورانت رهبری میکنه .

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *